Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@17:51:15 GMT

در جام جهانی در گروه زندگی هستیم نه مرگ

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۲۹۰۱

در جام جهانی در گروه زندگی هستیم نه مرگ

به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج صبح یک‌شنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان که در هتل آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است افزود: خوشحالیم که در جام جهانی همه تیم‌هایی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند بهترین شرایط را دارند. من اعتقاد دارم انتقاد باید به جا و درست باشد. ما دومین تیمی هستیم که به جام جهانی راه پیدا کردیم و باید به جوانان خود افتخار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید بتوانیم بازی‌های آبرومندانه و خوبی را در روسیه به نمایش بگذاریم. من نمی‌توانم بگویم که ما در گروه خودمان پرتغال را شکست می‌دهیم و یا در برابر اسپانیا و مراکش به برتری دست پیدا می‌کنیم بلکه می‌گویم باید سه بازی آبرومندانه و خوبی را به نمایش بگذاریم.

او افزود: بانوان ما نیز باید با حفظ کرامت انسانی و شئونات اسلامی به تایلند اعزام شوند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را در این بازی‌ها کسب کنند. رسانه‌های ما متاسفانه از رسانه‌های خارجی خط می‌گیرند. رسانه‌هایی که حتی در برخی از آن‌ها خبرنگارش جرات ندارد اسم خود را بنویسد.

تاج گفت: ما در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در فوتبال بانوان به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم. الان نیز سعی داریم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم. ضمن این که امیدوارم تیم امید ما نیز بعد از 44 سال بتواند به المپیک راه پیدا کند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به این که باید از منتقدان سازنده تشکر کرد خاطرنشان کرد: انتقادهایی قابل احترام هستند که بتوانند مسیر درستی را به مسوولان نشان دهند. اما متاسفانه عده‌ای از رسانه‌ها و از برخی سایت‌ها از ما سوال می‌پرسند که در جایگاه آن‌ها نیست.

تاج ادامه داد: ما 13 میلیارد برای کمپ تیم ملی فوتبال هزینه کردیم و بهترین چمن را آماده کرده‌ایم که این کمپ در برج 5 یا 6 آماده افتتاح است. این کمپ یکی از بهترین کمپ‌های ماست که به‌زودی ساختمان فوتسال را نیز افتتاح خواهیم کرد. البته 80 درصد ساختمان آماده شده است.

وی اظهار کرد: من امیدوارم بعد از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا نیز بتوانیم فینالیست شویم و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم. البته قرعه‌کشی جام ملت‌هایی آسیا روز شنبه مشخص خواهد شد و بعد از قرعه‌کشی می‌توانیم بگوییم که آیا در گروه مرگ قرار داریم یا زندگی. هرچند من معتقدم ما در جام جهانی نیز در گروه مرگ قرار نداریم بلکه در گروه زندگی قرار داریم.

تاج افزود: بعد از جام جهانی ما بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش‌رو داریم که سرمربی تیم اعزامی (تیم ملی امید) به جاکارتا مشخص شده و به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

او در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی فوتسال بانوان در رویدادی که در بانکوک تایلند پیش‌رو خواهند داشت و با تیم‌های ازبکستان و ترکمنستان هم‌گروه هستند بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند و به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه پرتغال اسپانیا مراکش بازی تایلند عنوان قهرمانی المپیک فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال برج فوتسال مرگ ترکمنستان فوتبال مرگ لیگ پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: بامداد امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد. وی بیان کرد:بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند و امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان او را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه روز دوشنبه سوم ادیبهشت ماه هم یک مورد غرق شدگی کودک پنج ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد از شهروندان خواست تا هنگام حضور در نزدیکی سواحل نکات ایمنی را رعایت کنند. برای جلوگیری از خطر غرق شدگی باید از شنا در آب‌های غیرمجاز و ناشناخته پرهیز شود، و شنا و مهارت‌های گریز از خطرات آن فراگرفته شود. شهروندان باید از شوخی کردن در هنگام شنا جدا خودداری کنند و در هنگام مواجهه با فرد غرق شده ابتدا ایمنی خود در نظر گرفته شود و از افراد و نهادهای متخصص کمک گرفته شود.

دیگر خبرها

  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • روزی به نام تلفن!