Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری ایكنا از فارس، از به تعویق افتادن ثبت‌نام طرح ملی كریمه این مؤسسه ویژه بانوان خبر داد و گفت: به دلیل ابهام در نحوه مشاركت نهادهای همكار، نام‌نویسی در این طرح به تعویق افتاده است.
وی با یادآوری اینكه این طرح بنا بود با همكاری مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مركز قرآنی سازمان اوقاف و مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار شود، گفت: به دلیل اینكه هنوز توافق نهایی بر سر تفاهم‌نامه همكاری میان این مراكز برای برگزاری طرح شبانه‌روزی حفظ تابستان قرآن ویژه بانوان كه به آن طرح ملی كریمه نیز می‌گویند، این اتفاق روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهسونی با بیان اینكه جزئیات بیشتر در این خصوص به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد، به اجرای طرح ملی «رحله» در ایام فراغت تابستان اشاره كرد و گفت: این طرح برخلاف طرح ملی كریمه كه ویژه بانوان است، ویژه آقایان اجرا می‌شود.

اشاره به شهرهای میزبانی این طرح
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور از اجرای این طرح در 20 مركز از 7 استان كشور خبر داد و گفت: این طرح در شهرهای فردوس از خراسان جنوبی، تربت جام از خراسان رضوی، آبادان، بندر ماهشهر و هویزه از استان خوزستان، استهبان، داراب، فسا، کازرون، لارستان و نی ریز از استان فارس، رودبار جنوب و قلعه گنج از استان کرمان، بروجرد از استان لرستان، همدان از استان همدان و تفت و خاتم از استان یزد میزبانی این طرح را متقبل شدند.
وی با بیان اینكه ثبت‌نام در این طرح آغاز شده است، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام‌نویسی اقدام كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد