Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@03:31:44 GMT

«مهدیه اردبیل» همزمان با شب نیمه شعبان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۳۳۱۹

«مهدیه اردبیل» همزمان با شب نیمه شعبان افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: «مهدیه اردبیل» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همزمان با شب نیمه شعبان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مهدیه اردبیل» با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مولودی خوانی نادر جوادی همزمان با شب نیمه شعبان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میهمان ویژه این مراسم سردار علی‌اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام خواهد بود.

 

این پروژه در سال 94 همزمان با نیمه شعبان کلنگ زنی شد و پس از سه سال در هفته جاری با حضور آحاد مردم افتتاح خواهد شد.

 

«مهدیه اردبیل» در زمینی به مساحت سه هزار و 924 متر مربع و در سه طبقه و با کارکردهای مختلف در زمینه قرآنی، مذهبی و اجتماعی احداث شد و در معماری آن تمامی نمادهای ایرانی و اسلامی لحاظ شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن حسن روحانی دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت جشنواره جهانی فیلم فجر دولت قرآن کریم آذربایجان شرقی محمدصالح حجت الاسلامی مهدیه شب نیمه شعبان افتتاح اردبیل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد

تیم ملی گلبال کشورمان در اردبیل اردوی آمادگی خود را برپا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اظهار داشت: این اردو برای آمادگی تیم ملی گلبال برپا شده تا تیم ملی با توانی مضاعف در مسابقات پارالمپیک پاریس حضور پیدا کند.

بهزاد سالمی تصریح کرد: اردبیل از ارتفاع مناسب برای تمرینات آمادگی برخوردار است که تیم ملی در مدت حضور در اردبیل سعی می‌کند تا با همراهی سرمربی تیم ملی بتواند سطح آمادگی روحی، روانی و جسمی خود را ارتقا بدهد.

وی گفت: در این اردو 10 بازیکن حضور پیدا کردند که سه نفر از آنها بازیکنان استان اردبیل هستند که همواره در تیم ملی گلبال افتخارآفرینی می‌کنند.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل افزود: حسن جعفری، مصطفی شهبازی و پرنیان از استان اردبیل عضو تیم ملی گلبال هستند که در اردوی آمادگی حاضر شده تا در کنار سایر بازیکنان و کادر فنی بتوانند آمادگی خود را ارتقا دهند.

سالمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حسن جعفری بیش از 17 سال است که عضو تیم ملی گلبال، آقای گل و فنی‌ترین بازکن است که امیدواریم در پارالمپیک پاریس که تابستان امسال برگزار می‌شود، بتواند درخششی شایسته‌‌تر داشته باشد.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اضافه کرد: ما تمام امکانات و تجهیزات را برای اردونشینان فراهم کردیم تا از لحاظ اسکان تغذیه و سایر امکانات مورد نیاز تمرینات بدنسازی مشکلی نداشته و بتوانند توان خود را برای حضور در مسابقات پارالمیپک بهبود ببخشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد