Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:11:10 GMT

کتاب «خلیج فارس» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۳۶۱۳

کتاب «خلیج فارس» رونمایی شد

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این کتاب شامل 120 نقشه قدیمی از خلیج فارس، 10 نامه از دبیران کل سازمان ملل مبنی بر تایید این نام است که به 10 زبان ترجمه شده است.

کتاب «خلیج فارس» با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت امور خارجه و مرکز مطالعات راهبردی قلم تهیه و تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

رونمایی از کتاب «خلیج فارس» با حضور ولایتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای یک نیاز است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف، طراحی لازم توسط دانشجویان و جوانان بومی استان انجام شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت ۱۵۰ هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است افزود: علاوه بر این، ساخت ۲ نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت هزار و ۷۵ مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳ هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت ۲ هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6085604

دیگر خبرها

  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران