Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کنار ویلاهای لوکس و فاخری که تا کنون دیده‌اید، دیدن یک کلبه درختی لوکس و پیشرفته در میان انبوهی از درختان، قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

این ویلای لوکس و زیبا با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود بر روی تنه‌ای عظیم از درخت بلوط  ساخته شده، شاهکاری باور نکردنی از صنایع دستی که در روستای سرسبز سامرست( Somerset ) در جنوب غربی انگلستان واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند طبیعت زیبای منطقه در جلوه‌های تصویری این ویلای درختی بی‌تاثیر نبوده اما طراحی ویژه و دکوراسیون خاص مجموعه به نوبه خود آن را به شاهکاری هنری تبدیل کرده است.

در کنار چشم انداز چرخشی و زاویه دید پانورامای اتاق‌ها، حضور یک وان بزرگ مسی و حوضچه شستشوی سنگی که هر دو دست ساز هستند باعث شده تا این ملک به یک محموعه لوکس و هنری تبدیل شود به علاوه اینکه کف‌های چوبی، دیوارها و میز ناهارخوری نیز به وسیله دستان هنرمند صنعتگران ساخته شده است.

 

 

انتهای پیام/

کلبه چوبی رویایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره