Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛  متن کامل پیام «مصطفی سالاری» بدین شرح است:

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم
صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شورا‌های اسلامی در نهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۹ درواقع بیانگر اراده نظام جمهوری اسلامی ایران در سپردن مسئولیت مدیریت شهر‌ها و روستا‌ها به مردم بود که توانست فصل جدیدی را در بالا بردن سطح مشارکت عمومی اقشار جامعه در امور مختلف ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوشبختانه با روی کار آمدن دولت هفتم و تقویت حس مشارکت گرایانه دولت که ناشی از شعار‌ها و برنامه‌های دولت بود اولین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا با رأی مردم انتخاب و آغاز به کارکرد.

افزایش و ارتقاء مشارکت در جامعه را به‌عنوان مهم‌ترین هدف و فلسفه وجودی شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توان نام برد و بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شورا‌ها تنها نهاد اجتماعی هستند که همه ابعاد زندگی افراد جامعه را در برگرفته و زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

اینجانب نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملی شورا‌های اسلامی را به اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان تبریک گفته و امیدوارم در سال «حمایت از کالای ایرانی»، شورا‌های اسلامی به‌عنوان حلقه‌های رابط دولت و مردم با داشتن سرمایه عظیم اعتماد عمومی و با تکیه بر اصل وظیفه‌شناسی و بهره‌مندی از خرد جمعی و نظرات کارشناسی در راستای تحقق اهداف این شعار موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/ ا

نهم اردیبهشت روز ملی شوراها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزملی شوراها شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»