Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واقعیت امر اراده‌ای در سرمایه گذار کارخانه قند یاسوج برای راه اندازی این کارخانه در سال ۹۷ نمی‌بینم. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ظرفیت کارخانه قند یاسوج 80 هزار تن تبدیل چغندر به شکر بوده که به دلیل مستهلک بودن امکان استفاده کامل از این ظرفیت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد در یک کشت پاییزه می‌توانند چغندر مورد نیاز این کارخانه را تامین کنند، عنوان کرد: ولی احساس می‌شود اراده‌ای برای فعال شدن این کارخانه توسط سرمایه گذار جدید وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دولت با توجه به محدودیت‌های تولید چغندر در برخی فصل‌ها به شرط استفاده از چغندر سهیمه شکر خام برای آنان در نظر می‌گیرد که همین سهیمه 20 تا 30 درصدی به یک بهانه برای سرمایه گذار تبدیل شده است.

گوهرگانی با تاکید بر اینکه در صورتی سرمایه گذار بنا فعالیت داشته باشد خیلی از بهانه‌های امروز جایگاهی ندارد، ادامه داد: آمادگی کامل داریم که برای سهیمه شکر این کارخانه مکاتبه کنیم تا اول مجموعه مدیران برادری خود را به سرمایه گذار ثابت کنند.

وی تاکید کرد: واقعیت امر هیچ اراده‌ای در سرمایه گذار جدید برای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج حداقل برای سال 97 نمی‌بینم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان