Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@06:02:15 GMT

تسهیلات مسکن بانک ملی با سود 17،5 درصد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۴۲۰۷

هادی سالارخیلی در مراسم رونمایی از اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی در فرابورس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: افرادی که سپرده های کوتاه مدت در بانک ملی دارند می توانند علاوه بر 10 درصدی سودی که از این بانک دریافت می کنند، اوراق تسهیلات مسکن هم از بانک دریافت کرده و وام 60 میلیون تومانی مسکن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سپرده گذاران علاوه بر 10 درصد سودی که از بانک دریافت می کنند،​ می توانند با فروش این اوراق مسکن 3 تا 4 درصد سود هم به این صورت دریافت کنند چون این اوراق در فرابورس قابلیت معامله دارد یعنی سپرده گذار هم می تواند از تسهیلات مسکن استفاده کند و هم می تواند اوراق مسکن را به فروش برساند.

سالارخیلی گفت: با فروش این اوراق مسکن،­ قیمت­ در بازار شکسته می شود و درحال حاضر این اوراق حدود 63 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

وی افزود: انحصار خرید اوراق با این اقدام کمتر می شود و متقاضیان می توانند بنا به درخواست خود خرید کنند و این امتیاز بسیار مثبتی برای سپرده گذارانی است که در بانک ملی سپرده گذاری می کنند.

رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی با اشاره به اینکه اوراق تسه مسکن را تا 4 ماه نمی توانید خرید و فروش کنید، ادامه داد:­این اوراق مسکن در زمان دریافت قابلیت خرید و فروش دارد و سود 3 تا 4 درصدی را برای سپرده گذار خود به همراه خواهد داشت.

سالارخیلی گفت: متقاضیان با فروش این اوراق می توانند تسهیلات مسکن را برای هر نفر 60 میلیون تومان و برای هر زوج 120 میلیون تومان و در شهرستان های بالای 200 هزار نفر برای هر نفر 50 میلیون تومان و برای هر زوج 100 میلیون تومان دریافت کنند و در سایر مناطق 80 میلیون تومان وام را دریافت کنند.

وی افزود: هر فردی می تواند بیش از 60 میلیون تومان هم اوراق بخرد ولی سقف تسهیلات مسکن در تهران برای هر نفر 60 میلیون تومان است که نرخ این وام 17،5 درصد تعیین شده و بازپرداخت آن 12 ساله است.

سالارخیلی گفت: اقساط این وام به صورت پلکانی و از حدود 900 هزار تومان شروع می شود و هر فرد برای دریافت وام 60 میلیون تومانی باید 120 برگ اوراق خریداری کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی