Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نتیجه نهایی علت حادثه کشتی سانچی، هفته آینده به طور کامل اعلام می‌شود. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محمد راستاد درباره آخرین وضعیت کشتی غرق شده سانچی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای در خصوص حادثه کشتی با کشور‌های ذی‌ربط و اعضای مجمع شانگ‌های از جمله چین برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس، طی هفته آینده نتیجه نهایی علت وقوع غرق شدن کشتی سانچی اعلام می‌شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چرا مدت زمان اعلام نتیجه طولانی شد، گفت: به هر حال باید بررسی‌ها به طور کامل انجام می‌شد و ۴ کشور ذی‌نفع (چین- ایران- پاناما- کره جنوبی)، باید نتایج خود را در کمیته رسیدگی به کشتی سانچی اعلام می‌کردند.   منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

کد خبر 849216 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران