Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از امیدیه، در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان امیدیه که با حضور مسئولین استانی برگزار شد؛  از خیرین این حوزه تجلیل به عمل آمد. 

در ابتدای مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز معلم اظهار کرد: سنت حسنه وقف و مشارکت معنوی و مادی در عرصه فرهنگ و آموزش موجبات شکوفایی استعدادهای فرزندان و پیشرفت جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید احمدرضا کرایی افزود: خوشبختانه در این خصوص  در سالهای اخیر شاهد افزایش تعداد خیرین و میزان کمک های آنان در این زمینه بوده ایم،به طوری که از ابتدای سال تحصیلی 97_96 تا کنون بیش از 4میلیارد ریال خیرین مدرسه ساز امیدیه ای در بخش مرکزی و جایزان صرف تجهیز ،بازسازی و بهسازی و همینطور ساخت‌ مدارس جدید نموده اند که امیدواریم این رقم تا پایان سال تحصیلی افزایش یابد. 

کرایی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در پایان گفت: هدف ما در مشارکت خیرین مدرسه ساز در سال جدید،شناسایی و معرفی نقاط ضعف سیستم آموزشی در نقاط محروم شهرستان به خیرین و هدفمندسازی  حضور آنان در این عرصه میباشد تا شاهد رفع محرومیت از سایر مراکز علمی و آموزشی و همچنین همسان سازی سایر مراکز در یک رده ممتاز باشیم. 

سپس فرماندار شهرستان امیدیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: یکی از پشتوانه های محکم مسئولین در زمینه آموزش و پرورش وجود خیرین مدرسه ساز بوده که در مراحل سخت با وجود مادی و معنوی خود موجبات آرامش خاطر ما در بحث تعلیم و تربیت شده اند. 

سید مهران رفیعی افزود: بحمدالله در شهرستان امیدیه با وجود خیرین بیشمار و فعال در زمینه مدرسه و مراکز آموزشی،توانسته ایم تا حدود بسیار زیادی محرومیت را از سایر نقاط شهرستان در زمینه آموزش و پرورش و مدارس بزدائیم که امید آن داریم در آینده نچندان دور به شکوفایی و پیشرفت در عرصه آموزش وپرورش و اماکن آموزشی باشیم. 

رفیعی در پایان گفت: تقاضای من از سایر افرادی که دارای توان مالی بوده و از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند این است که همچون خیرین مدرسه ساز در سایر زمینه های دیگر که شهرستان امیدیه از آن رنج میبرد همچون مراکز درمانی تخصصی ،ورزشی و دیگر موارد حضور یافته و ضمن عمل نیک و خداپسندانه به یاری همشهریان و شهر خود شتافته و در پیشرفت و آبادانی آن سهیم شوند.

در ادامه این مراسم نماینده اداره کل مشارکت های مردمی نوسازی مدارس خوزستان اظهار کرد: بحمدالله استان خوزستان توانسته در بحث مشارکتهای مردمی و حضور خیرین مدرسه ساز در سطح کشور رتبه خوبی کسب نموده و امیدواریم بتوانیم ضمن بهره مندی حداکثری از این موهبت،در آینده شاهد  وجود مدارس کانکسی و کپری در استان نباشیم. 

در پایان مراسم نیز از خیرین مدرسه ساز امیدیه ای تجلیل و لوح سپاس به آنان اهدا شد.

 

خبرنگار: بهنام رئیس قنواتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان استان خوزستان مادی و معنوی مدرسه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی مشکلات مدرسه بهیاری شهرستان

در این جلسه که به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، مشکلات مربوط به مدرسه بهیاری مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان گفت، آمادگی داریم که در صورت همکاری وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدرسه شبانه روزی بهیاری در شهرستان احداث کنیم.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • جلسه بررسی مشکلات مدرسه بهیاری شهرستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری