Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@12:38:57 GMT

نرخ تمام ارزها بدون تغییر باقی ماند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۴۷۱۱

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: بر اساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۷ هزار و ۸۶۱ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۹۵۶ ریال ارزشگذاری شد.

براین اساس هر فرانک سوییس ۴۲ هزار و ۵۳۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۴۴ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۷۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۳۸ ریال، روپیه هند ۶۳۱ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۵۱۴ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۳۳۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۱۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۳ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۶ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۷۳۷ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۴۰۸ ریال، لیر ترکیه ۱۰ هزار و ۳۸۸ ریال، روبل روسیه ۶۷۸ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۸۴۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۷۳۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۶۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۲۳۴ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۰ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۶۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۳۳ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳هزار و ۲۳۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۷۱۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۳۷۱ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۳ هزار و ۸۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱هزار و یک ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۲۲ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزشگذاری شد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دولت به تعرفه‌های پزشکی باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود فاضل گفت: نگاه دولت در تعرفه گذاری نگران کننده است، بر واقعیات سرپوش می‌گذارد و آنها را سرکوب می‌کند. باید نگاهی آینده نگر و مسئولانه داشته باشد، در غیر این صورت نه تنها به مقصود نمی‌رسد که ابزار تعرفه گذاری را از دست می‌دهد.

وی افزود: اگر تعرفه‌ها توسط ارائه دهندگان آن رعایت نگردد، یعنی ایراد دارد و باید بازنگری شود؛ زیرا، مرجعیت نهاد تعرفه گذار متزلزل شده است و اگر همچنان واقعیات را نبیند جز بی نظمی در دریافت تعرفه و ناتوانی در ایجاد انضباط، حاصلی نخواهد داشت.

فاضل اظهار داشت: روش قانونی و پذیرفته شده عبارت است از تعیین تعرفه بر اساس قیمت تمام شده و شریک کردن برخی مؤلفه‌ها در آن و همزمان بایستی با تقویت و پاسخگو کردن سازمان‌های بیمه گر، بار مالی را از دوش بیماران برداشت.

وی افزود: مردم شایسته دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات سلامت هستند و دولت، باید تمام فکر و ذکرش تأمین آن باشد.

کد خبر 6077962 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین نرخ ارزها در مرکز مبادلات
  • آخرین نرخ ارزها در مرکز مبادلات/ قیمت دلار ثابت ماند
  • نگاه دولت به تعرفه‌های پزشکی باید تغییر کند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات