Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:35:12 GMT

۲۳ طرح نیمه تمام آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۴۸۱۴

۲۳ طرح نیمه تمام آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شود

ارومیه – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۲۳ پروژه راهسازی استان که جزو پروژه های در مقیاس کوچک و متوسط بوده بزودی تعیین تکلف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی کهوریان ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های آذربایجان غربی با بیان اینکه این طرح ها از سال ۸۹ تاکنون آغاز شده است افزود: در حال حاضر این طرح ها به دلیل ناتوانی پیمانکاران راکد و نیمه تمام مانده اند که دلایل تاخیر آنها در شورای فنی بررسی و بزودی تعیین تکلیف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی ۴۴ نقطه حادثه خیز آذربایجان غربی در استان اضافه کرد: نیمی از این نقاط حادثه خیز بر اساس تفاهم نامه با سازمان حمل و نقل جاده ای کشور امسال و مابقی نیز در طی دو سال آینده اصلاح و ساماندهی می شود.

کهوریان نبود اعتبارات مورد نیاز را از دلایل تاخیر در بازسازی و اصلاح این نقاط حادثه خیز دانست و افزود: با اختصاص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان راهداری و حمل  ونقل کشوراستان از امسال عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز طرح های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی از وزارتخانه های مربوطه گفت: برای ایمن سازی راه های ارتباطی استان باید مدیران دستگاه های اجرایی در این حوزه اعتبارات مورد نیاز را از وزارتخانه و ردیف های ملی پیگیری کنند.

کهوریان به ظرفیت های استان در بخش راه و محورهای ارتباطی اشاره کرد و افزود: آذربایجان غربی به لحاظ قرارگیری در مسیرترانزیت جاده ای بین المللی ازموقعیت حساسی در این بخش برخوردار است و با وجود مشکلات اعتباری در کشور، گسترش و ایمن سازی راههای ارتباطی استان دراولویت برنامه های معاونت عمرانی و مدیران استانی بوده و اقدامات مهمی نیز انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه طرح اجرای ساماندهی همسطح دسترسی به ایستگاه راه آهن ارومیه در محور ارومیه به اشنویه و نتایج مصوبات جلسات کذشته این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار