Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@22:33:59 GMT

مدیر جدید سرپرستی بندرعباس بیمه سرمد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۵۲۶۵

مدیر جدید سرپرستی بندرعباس بیمه سرمد معرفی شد

پول‌نیوز - معرفی مدیر جدید سرپرستی بندرعباس بیمه سرمد با حضور آقایان کاتب رییس هیات مدیره، حسینی عضو هیئت مدیره، اسماعیلی زاده مدیرکل بانک صادرات استان هرمزگان و جمعی از معاونان ایشان، کتیرایی مدیر امور شعب و نمایندگان و صیفوری مدیر جدید سرپرستی بندرعباس بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسه ضمن معرفی جناب آقای صیفوری به عنوان مدیریت جدید بیمه سرمد استان هرمزگان، به تحکیم روابط و تعاملات بیشتر بانک صادرات و بیمه سرمد در این استان تاکید شد و استفاده از ظرفیت های بازاریابی و تبلیغاتی در حوزه های مشترک، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی، عضو هیئت مدیره بیمه سرمد در این مراسم با اشاره به پتانسیل صنعتی استان هرمزگان، کسب رتبه نخست بانک صادرات در جذب منابع مالی در استان را فرصت مغتنمی در جهت ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان بانک صادرات در این استان دانست.

وی با بیان راهکارهای افزایش پرتفوی سالم از طریق تعامل با بانک صادرات، از آغاز طرح بازاریابی عمومی بانک و بیمه به صورت پایلوت در چندین استان کشور خبر داد و افزود: انشالله این طرح به زودی در تمامی استان ها با مشارکت و همکاری بازنشستگان بانک و فرزندان ایشان اجرایی خواهد شد.

کاتب نیز در این مراسم ضمن بررسی و موشکافی دلایل عدم تحقق صد در صدی برنامه های پیش بینی شده در سال گذشته در این استان، ابراز امیدواری کرد: با انتخاب به جا و شایسته جناب آقای صیفوری به عنوان مدیری با سابقه و بومی که از بدنه بانک صادرات نیز می باشد، این موانع از بین رفته و شاهد افزایش سهم بازار بیمه سرمد در این استان خواهیم بود.

وی افزود: یکی از اهداف و برنامه های شرکت بیمه سرمد در تمام کشور، ارائه خدمات نوین و ویژه به پرسنل معزز بانک صادرات می باشد که با لطف خدا و تلاش تمامی پرسنل بیمه سرمد در همه استان ها، رضایتمندی 100 درصدی در این زمینه حاصل گردیده است .

اسماعیلی زاده، مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان نیز ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، انتخاب شایسته جناب صیفوری به عنوان مدیریت بیمه سرمد استان هرمزگان را نشان از تدبیر صحیح اعضای محترم هیات مدیره این شرکت دانست و به آن ها اطمینان خاطر داد: بانک صادرات برای همکاری همه جانبه با شرکت بیمه سرمد در جهت بهره برداری از تمامی ظرفیت های خود در استان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

همچنین وی خاطرنشان کرد: کلیه پرسنل بانک صادرات این استان از خدمات بیمه سرمد کمال رضایت را دارند.

در ادامه این سفر استانی، مدیران بیمه سرمد از بندر شهید باهنر بازدید به عمل آوردند و نشست مشترکی با حضور آقای مهندس حسینی؛ مدیر بندر شهید باهنر برگزار و در جهت توسعه همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر نمودند.

همچنین نشستی نیز در بندر شهید رجایی و در شرکت خدمات بازرگانی و دریایی خلیج پژم با مدیریت آقای مهندس شهسواری مدیرعامل این شرکت برگزار شد که در این جلسه دو طرف در خصوص امور بیمه ای شرکت خلیج پژم، آغاز مراودات بیمه ای فی مابین و لزوم همکاری در جهت افزایش نفوذ بیمه سرمد در بنادر و به ویژه منطقه استراتژیک بندر شهید رجایی به بحث و گفتگو پرداختند .

پس از آن رییس هیات مدیره و هیئت همراه در دفتر شعبه بندرعباس حضور یافته و با نمایندگان و پرسنل شعبه دیدار کردند. در این جلسه که در فضایی کاملا صمیمی برگزار شد، نمایندگان به طرح مشکلات خود پرداختند و راهکارهایی در جهت رفع موانع موجود ارائه گردید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان-جام جم انلاین-کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ویژه مسجدی های شهر بندرعباس در محله پل خواجو برگزار شد.     به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، 40 نفر از برادران و خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری شهر بندرعباس که به حوزه کارآفرینی و کسب کار علاقه مند بودند در این کارگاه شرکت کردند.   اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حاشیه برپایی این کارگاه گفت: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه است.   وی افزود: محمدحسین قمری مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محسن امیدوار مسئول اندیشکده دینا و مهدی آقائی کارشناس ستاد مرکزی کانون های مساجد کشور از مربیان این کارگاه بودند.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه آیین اختتامیه طرح همت در مسجد قریب به یک ماه دیگر برگزار می شود، اظهار کرد: اعطای تسهیلات سه میلیون ریالی و انجام کار عملی(فعالیت اقتصادی و کسب و کار خرد) توسط فعالان از دیگر اقدامات پیش از آیین اختتامیه است.وی افزود: در آینده از طرح و ایده های منتخب مطرح شده در کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد » حمایت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز