Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@09:56:21 GMT

تعامل مسئولان تربیت بدنی با واحدهای دانشگاهی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۵۷۲۳

تعامل مسئولان تربیت بدنی با واحدهای دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل فعالیت‌های ورزشی، شناخت استعدادهای دانشجویان و تعامل بیشتر مسئولان تربیت بدنی با واحدهای دانشگاهی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، وحید فلاح در دیدار با تیم دارت بانوان کارکنان و اعضای هیأت علمی از کسب عنوان قهرمانی بانوان واحد بابل در استان مازندران قدردانی کرد و گفت: «مهمترین نیاز یک کارمند در محل کار آرامش و امنیت است که با فعالیت‌های ورزشی آرامش، امنیت و سلامت بدست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فلاح رعایت اخلاق مداری در دانشگاه را مهم خواند و افزود: «وظیفه شناسی و قانون مداری در انسجام، همدلی و پیشرفت محیط علمی و فرهنگی نقش بسزایی دارد.»

وی تکریم دانشجویان، استفاده از مربیان برجسته، نظم و انضباط و رعایت مقررات در مسابقات ورزشی را ضروی دانست و افزود: «اگر به ورزش نگاه جدی شود زندگی لذت بخش خواهد بود و استمرار در ورزش سلامتی را همراه دارد و نیز سلامتی آینده جامعه را تأمین می‌کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان