Web Analytics Made Easy - Statcounter

خریدهای رئال مادرید در این فصل به هیچ وجه نتوانستند خود را به سرمربی تیم ثابت کنند.

 اختصاصی طرفداری- در یک سوم پایانی فصل هستیم و هیچ کدام از خریدهای لوس بلانکوس حضور ثابتی در این تیم ندارند. عده ای به سکو میخ شده اند و عده ای دیگر بر روی نیمکت ذخیره ها حضور دارند و به هیچ وجه مورد اعتماد سرمربی خود نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به عملکرد و تعداد دقایق بازی این بازیکنان در می یابیم که شاید این بازیکنان واقعا تحت نظر سرمربی جذب تیم نشده اند.

 دنی سبایوس

دقایق بازی: 829 دقیقه

تعداد بازی: 21 بازی و فقط 8 بار به عنوان بازیکن ثابت

اوضاع برای هافبک جوان و بااستعداد اسپانیایی رئال مادرید، در اولین فصل حضورش در این تیم بسیار بد پیش رفته است. سبایوس در این فصل تنها 8 بار به عنوان بازیکن ثابت (سه بار در لالیگا و پنج بار در کوپا دل ری) برای رئال مادرید از ابتدا به میدان رفته است. سبایوس در اوایل فصل یکی از بازیکنان مورد علاقه زیدان به شمار می رفت. ولی با گذشت زمان اعتماد زیدان به او به تدریج از بین رفت و کم کم به سکوها تبعید شد. سبایوس در حالی به این وضعیت دچار شده که در ابتدای فصل چندین تیم برای به خدمت گرفتن او، از جمله بارسلونا در جدال بودند. 

بورخا مایورال

دقایق بازی: 882 دقیقه

تعداد بازی: 23 بازی و فقط 10 بازی به عنوان یار ثابت

برای دیدن مایورال، تنها کافیست به سکوهای برنابئو مراجعه کنید. او از جمله بازیکنانی است که زیدان هیچ اعتقادی به او ندارد و حتی درصورت مصدومیت های مهاجمانش هم حاضر نیست به این بازیکن اسپانیایی میدان دهد. بیشتر بازی های مایورال در کوپا دل ری بوده است و به جز یکی دو مورد خاص، که نمونه اش همین بازی با لگانس بود، در لالیگا به میدان رفته است، در هیچ کدام از بازی های مهم و کلیدی رئال، حتی جزو نیمکت ذخیره ها هم نبوده است. البته خرید او توسط مقامات رئال هم بسیار عجیب بود. چون مایورال زمانی که در وولفسبورگ هم حضور داشت در ترکیب ثابت این تیم جایی نداشت. مایورال در این فصل تنها شش گل برای رئال به ثمر رسانده است.

وایخو 

دقایق بازی: 915 دقیقه

تعداد بازی: 11بازی و 10 بازی به عنوان بازیکن ثابت 

مدافع همیشه مصدوم رئال جزو معدود بازیکنان خریداری شده برای رئال است که هر موقع شرایط بازی برای رئال را داشته، توانسته به خوبی خودش را ثابت کند. اما تعداد دفعات مصدومیت او به حدی بالا بوده که به هیچ وجه نمی توان از او به عنوان یک خرید موفق یاد کرد. وایخو به عنوان جانشین بازیکنی به رئال مادرید آمد که یکی از بزرگترین مدافعان این تیم محسوب می شود. وایخو برای رسیدن به سطح په په و چیزی که طرفداران این تیم از او انتظار دارند خیلی فاصله دارد.

مارکوس یورنته

دقایق بازی: 1061 دقیقه

تعداد بازی: 19 بازی و 11 بازی به عنوان بازیکن ثابت

بهترین بازیکن فصل گذشته آلاوز، در این فصل در رئال مادرید بسیار محدود شده است. او در فصل گذشته 3292 دقیقه برای آلاوز به میدان رفت و مشکل این است که یورنته در ترکیب رئال باید جانشین کاسمیرویی شود که یکی از بازیکنان مورد علاقه زیدان است. یورنته در  بازی هایی برای رئال مادرید به میدان رفته است که زیدان به کاسمیرو استراحت داده است و از این 11 بازی 6 بازی به کوپا دل ری تعلق دارد. شاید یورنته با حضور در تیم دیگری بتواند استعداد بالای خود را نشان دهد. او از معدود بازیکنان اسپانیایی بود که مشتریان بسیار زیادی را در آغاز فصل داشت ولی او رئال را ترجیح داد.

اشرف حکیمی

دقایق بازی: 1225 دقیقه

تعداد بازی: 16بازی و 14 بازی به عنوان بازیکن ثابت 

این بازیکن جوان مراکشی هم به هیچ وجه در تفکرات زیدان جایی ندارد. اشرف با مصدومیت کارواخال در شروع فصل به بازیکن ثابت رئال تبدیل شد. ولی با برگشتن او به میادین، هرگز شانس حضور مجدد در ترکیب اصلی را پیدا نکرد. البته اشرف بسیار جوان است و هنوز جا برای پیشرفت را دارد. ولی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی هنوز فاصله بسیار زیادی را با شاخصه های یک مدافع راست کامل برای رئال مادرید را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا

به گزارش "ورزش سه"،عملکرد درخشان کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی و نقش مهمی که او در قهرمانی تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا ایفا کرد باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

در حالی که چند باشگاه بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط این بازیکن بودند، مدیر برنامه‌اش مدعی شد که این ستاره گرجستانی علاقه بسیار زیادی به رئال مادرید دارد و یکی از هواداران متعصب این تیم از دوران کودکی بوده است و این در حالی است که خود او و پدر این بازیکن مشتاق پیوستنش به بارسلونا هستند.

این ابراز علاقه رسمی باعث شد که حتی گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، برای دیدار با این بازیکن راهی شهر ناپل ایتالیا شود و پیراهن خودش از زمان حضور در رئال را به عنوان هدیه و یادگاری به او اهدا کند.

اما ترافیک ستاره‌های حاضر در خط حمله رئال مادرید باعث شده است که این تیم جایی برای کواراتسخلیا نداشته باشد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپرت خبر داده است که این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهاد ناپولی برای امضای قرارداد جدید نشده است.

این رسانه ایتالیایی تاکید دارد که این ستاره گرجستانی حالا امیدوار است که توجه مدیران بارسا را به خود جلب کند و منتظر دریافت پیشنهادی از سوی این باشگاه است تا بتواند در فصل آینده با پیراهن این تیم و تحت هدایت ژاوی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!