Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیروس صارمی مدیر کل استاندارد قزوین در دیدار با عبد الله آقاخانی بازرس کل استان قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از همراهی اداره کل بازرسی استان قزوین با استاندارد تشکر کرد و با اشاره به انتخاب شعار سال جاری توسط مقام معظم رهبری افزود: خوشبختانه اهداف استاندارد در خصوص حمایت از کالای ایرانی از سال گذشته با پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" آغاز شده و این نام گذاری توسط مقام معظم رهبری انگیزه سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد قزوین را تقویت بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه ایی از اهداف و وظایف استاندارد را تشریح کرد.

مدیر کل استاندارد قزوین گفت: امید است با همراهی دستگاههای اجرایی، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و توجه به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، شاهد شکوفایی صنعت و تولید کالاهای با کیفیت ایرانی باشیم.

در ادامه آقا علیخانی ضمن تبریک انتصاب مدیرکل استاندارد قزوین گفت: استاندارد نیز همانند سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی می باشد و جایگاه ویژه ای در سلامت و ایمنی جامعه دارد.

مدیر کل بازرسی استان قزوین با تاکید بر تخصصی بودن کار در استاندارد افزود: با توجه به اعتماد و اطمینان موجود در جامعه به نحوه نظارت و بازرسی های استاندارد در واحدهای تولیدی و سایر مراکز مشمول استاندارد، بسیاری از مشکلات بدون نیاز به مراجع قانونی حل و فصل می شود.

آقا علیخانی در پایان پیشنهاد داد که جلسات مشترکی با حضور دستگاههای نظارتی از جمله اداره بازرسی، محیط زیست، غذا و دارو، استاندارد و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط جهت تبادل اطلاعات و اخذ تصمیمات مشترک به منظور ارائه خدمت بهینه به جامعه تشکیل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد حقوق سلامت مشکلات مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 

حامد خدری گفت: در گشت‌های مشترک در روز گذشته توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی مقادیر نامبرده از واحد‌های صنفی شهرستان کشف و با دستور مقام محترم قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط  شد.


او گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تا کنون مقدار ۱۵ تن برنج تنظیم بازار و ۷ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه و بیش از دو هزار انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین این حوزه هستند.

خدری از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صمت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی در این بخش یاری نمایید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان