Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@08:11:09 GMT

قیمت خرید خودروی ساندرو + جدول

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۶۲۸۱

قیمت خرید خودروی ساندرو + جدول

برای خرید ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۱۸ هزار کیلومتر به سرمایه ۶۸ میلیون تومانی نیاز است. ناطقان: برای خرید انواع خودرو رنو ساندرو استپ وی دست دوم به سرمایه حدود ۵۴ میلیون تومان تا بیش از ۶۸ میلیون تومان نیاز است.

منبع: میزان برچسب ها: قیمت ساندرو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ساندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فروش ۴ پژو پارس، لاستیک این خودرو را بخر!

خانواده سلطان برونئی میلیارد‌ها دلار صرف خرید بیش از ۷۰۰۰ هزار خودروی لوکس کرده‌اند که بسیاری فقط برای مشتریان خاص ساخته می‌شوند از جمله یک لامبورگینی استثنایی.

لامبورگینی LM ۰۰۲ پیکاپی شاسی بلند بود که یک نمونه خاص از آن با طراحی متفاوت توسط سالواتور دیومانته برای سلطان برونئی ساخته شد. طراحی متفاوت لامبورگینی سلطان برونئی چیزی حدود ۳۰۰ کیلوگرم به وزن خودرو افزوده است که موتور ۱۲ سیلندر لامبورگینی کنتاش وظیفه راه بردنش را به عهده دارد.

حسن البوکیاه سلطان برونئی کمتر از ۲۰۰۰ کیلومتر با این خودرو رانندگی کرد و سپس خودرو به برند پیشتزریدر مدیر سابق بی‌ام‌و و فولکس‌واگن فروخته شد. این خودروی خاص که اکنون در مالکیت شرکت موتیکون است در مجموع کمتر از ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد.

نگهداری یک خودروی خاص ۳۵ ساله البته مشکلات خاص خود را هم دارد. به گفت فیلیپ لارسن مدیر موتیکون خرید یک لاستیک‌های این خودرو یکی از آخرین مشکلات است چرا که لاستیک این ماشین خاص همچون خودش کمیاب است. آنها برای خرید تنها مجموعه لاستیکی که پیدا کرده‌اند باید ۵۴ هزار دلار (حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) بپردازند.

برای مقایسه بد نیست بدانیم با در نظر گرفتن قیمت ۷۰۰ میلیونی پژو پارس، برای خرید لاستیک‌های این ماشین باید معادل قیمت چهار پژو پارس پول پرداخت.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۰.۵۰ درصدی قیمت جهانی طلا
  • شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
  • رکوردشکنی قیمت طلا؛ اقتصاد آمریکا متهم اصلی
  • با فروش ۴ پژو پارس، لاستیک این خودرو را بخر!
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳