Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «سعید مولایی» جودوکار ایرانی، در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو در صدر رده بندی بهترین های وزن منهای 81 کیلوگرم دنیا قرار گرفت.

«محمد منصوری» سرمربی تیم ملی جودوی ایران، روی یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا، گفت: در این رنکینگ، مولایی با چهار هزار و 871 امتیاز، «دی ویت» جودوکار نامدار هلندی را پشت سر گذاشت و نفر اول رنگینگ جهان در وزن منهای 81 کیلوگرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه مولایی در یک سال اخیر عملکرد خوبی داشته و توانسته است، جودوی ایران را بعد از 10 سال به مدال جهانی برساند و در مسابقات گوناگون نیز مدال آور باشد.
سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: «جواد محجوب» در سنگین وزن با یک هزار و 920 امتیاز به رتبه شانزدهم رسید. این درحالی است که وی یک سال از مسابقات دور بود و در رنکینگ جایی نداشت که توانست بعد از چهار ماه حضور در مسابقات مختلف و عملکرد مناسب به رتبه شانزدهم وزن به اضافه 100 کیلوگرم برسد.
سرمربی تیم ملی جودوی ایران، اظهار داشت: همچنین «محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای 73 کیلوگرم، سه پله صعود کرد و به رتبه هجدهم رسید.
وی ادامه داد: خوشبختانه در یک سال اخیر با تلاش های صورت گرفته، جودوکاران ایران روند صعودی داشتند و به زمان بیشتری نیاز داریم تا با حمایت های نهاد های ورزشی کشور از جودو، دیگر نفرات را هم به جایگاه مناسبی در رنکینگ جهانی برسانیم.
ورزشی**3783**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي جودو رنگينك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند

تیم‌های ملی جودو مردان و بانوان ایران، عصر امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی هنگ‌کنگ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه به این رقابت‌ها اعزام شود. با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دوبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز کنسل شد.

با توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد.

بر این اساس، جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دوبی سفر خواهند کرد و پس از آن عازم هنگ کنگ خواهند شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745769

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • حذف نوشاد عالمیان از جام جهانی ماکائو
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • نفرات راه یافته به فینال و رده بندی پنج وزن نخست
  • اعلام نفرات راه یافته به فینال و رده بندی ۵ وزن نخست