Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@02:55:22 GMT

حمله گروهی سگ به کودک 7 ساله

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۶۶۶۸

حمله گروهی سگ به کودک 7 ساله

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ، روز گذشته در حاشیه روستای حکان از توابع شهرستان رزن، چند قلاده سگ به یک کودک 7 ساله حمله کردند.این کودک به علت شدت جراحت وارده در محل حمله این سگ های وحشی و به شکل دلخراشی جان خود را از دست داد.

معاون فرماندار رزن، با اعلام اینکه قرار گرفتن در فصل جفت گیری حیوانات، احتمال حمله آنها به جوامع انسانی را افزایش داده است، گفت:« چنانچه حیوانات درنده و وحشی هنگام جفت گیری احساس خطر، یا افرادی اقدام به سنگ پرانی به سمت آنها کنند به طور حتم به هدف حمله ور می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او نسبت به حمله گرگ ها نیز در این فصل هشدار داد و افزود:« با توجه به قرار گرفتن در فصل جفتگیری این حیوان، احتمال حمله این گونه جانوری نیز زیاد است، بنابر این باید بیش از گذشته مراقب بود و از تردد به صورت انفرادی کودکان و افراد کهنسال در اطراف روستاهای این منطقه خوداری شود.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حیوان فرماندار کودکان معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با درخواست کمک والدین کودک خردسال، از مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله تیم پایگاه اورژانس ورسک سوادکوه اعزام شد.

اشکپور افزود: در بررسی اولیه کودک، فاقد علایم حیاتی بود، که بلافاصله اقدامات احیا قلبی ریوی پیشرفته با باز کردن راه هوایی از طریق لوله گذاری در نای و فشردن قفسه سینه و تزریق دارو‌های مورد نیاز آغاز شد.

او گفت: خوشبختانه این پسربچه ۷ ساله که در اثر مصرف داروی اشتباهی دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک سوداکوه به زندگی بازگشت و برای ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

دیگر خبرها

  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • ببینید | ثانیه‌های نفس‌گیر احیاءِ کودک هفت ساله توسط اورژانس ورسک
  • ثانیه‌های نفس‌گیر احیاءِ کودک هفت ساله توسط اورژانس ورسک (فیلم)
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • حمله افراد ناشناس به دانشجویان افغان هنگام خواندن نماز در هند
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • واکنش عجیب رئیس باشگاه لاتزیو به حمله گروهی از هواداران به ایموبیله