Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با خانواده شهید بهرام انزلچی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان دکتر عباسعلی حیدری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک، حجت الاسلام ایوب سلحشورنیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و حجت الاسلام علی اکبر هراتی مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد اراک و اعضای هیأت رییسه دانشگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری در تکریم خانواده معظم شهدای دانشگاه علاوه بر دیدار با خانواده معظم شهید بهرام انزلچی از شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهدا و امام شهدا عهد و پیمانی دوباره بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه مادر شهید انزلچی از توجه و تکریم دانشگاه آزاداسلامی به خانواده شهدا قدردانی و اظهار کرد:«از مسئولان به جز ادامه راه شهدا و احوال پرسی از بازماندگان آنان توقع دیگری نداریم.»

دکتر عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک هم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

حیدری علاوه بر تشکر و تجلیل از صبر و استقامت مادر شهید انزلچی و خانواده ایشان افزود: «انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه ایرانیان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و ما به خانواده معظم شهدا غبطه می خوریم چون شماکسانی را پرورش دادید و در راه اسلام و دین تقدیم خدا کردید که شاخص مسائل اجتماعی و ایثار هستند و هرچه داریم از برکت خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم قدردان خانواده های معظم شهدا باشیم که توانسته اند چنین افتخاراتی به جامعه اسلامی تقدیم کنند.»

هراتی نیز با بیان اینکه مرحوم غلامعلی انزلچی از کارکنان زحمت کش واحد اراک بود از وی به نیکی یاد کرد و درخصوص صفات وفضائل اخلاقی شهید بهرام انزلچی گفت: «علاقه و اشتیاق وافر شهید به حضور در جبهه های حق علیه باطل و تعهدکاری ازجمله ویژگی های این شهید بزرگوار بود.»

شهید بهرام انزلچی فرزند مرحوم غلامعلی انزلچی از کارکنان خدوم دانشگاه آزاداسلامی اراک بود که در تاریخ 1364/11/29 در عملیات والفجر8 در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نایل آمد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبودی از سوی دکتر حیدری از خانواده شهید بهرام انزلچی تجلیل شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه