Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل جديد باشگاه پديده خراسان گفت: تيم پديده در فصل آينده ليگ برتر با تمام توان حضور خواهد داشت و از همين امروز برنامه ريزي خود را انجام داديم.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه پديده، جواد وطنخواه در خصوص شرايط اين تيم در آينده اظهار کرد: قطعا تيم فوتبال پديده در فصل آينده نيز تيمداري خواهدکرد، اما اکنون که پديده تنها نماينده خراسان رضوي در ليگ برتر فوتبال است اميدواريم که همه مسئولين استان براي حمايت از اين تيم اقدام نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بايد تشکر ويژه‌اي نيز از دوستاني همچون موسسه مالي‌اعتباري ملل و شرکت تبرک که در هفته‌‌هاي پاياني ليگ برتر از پديده حمايت کردند، داشته‌باشم. آنها به بهترين شکل از ما در شرايطي بحراني حمايت کردند و قطعا اين حمايت ها با صحبت هايي که انجام داديم ادامه خواهد داشت. اميدوارم در فصل بعد حمايت‌ها گسترده‌تر شود و بقيه صنايع نيز پاي کار بيايند.
مديرعامل باشگاه پديده تاکيد کرد: هواداران و اهالي فوتبال خراسان نگران پرونده ايگور پراهيچ نباشند. چند قسط از طلب اين بازيکن پرداخت شده و باقي مسائل مربوط به وي نيز طي هفته‌هاي آتي حل خواهدشد، هرچند ريز جزييات مربوط به اين پرونده نيز در اختيار دکتر شاه‌منصوري، مسئول کميته حقوقي باشگاه پديده است که اعلام خواهند کرد. از رسانه‌ها خواهشمنديم در خصوص پرونده ايگور تنها از ايشان آخرين اخبار را جويا شوند.
وي در خصوص بازيکنان و کادرفني پديده براي فصل بعد نيز تصريح کرد: در حال حاضر به دنبال برنامه‌ريزي هستيم تا با بازيکنان مدنظر صحبت‌هاي لازمه را داشته‌باشيم. در خصوص کادرفني نيز نياز به زمان داريم و هنوز براي صحبت در اين خصوص زود است و همگي در تعطيلات هستند اما ما رايزني خود را انجام مي دهيم تا تيمي پر قدرت راهي ليگ هجدهم نماييم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: امروز افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در سطح استان است.
 
وی افزود: از اواخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور به استان، بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این سامانه تا آخر هفته در سطح استان فعال است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها با رعدوبرق، تند باد‌های لحظه‌ای همراه هستند و با توجه به بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در مناطق مستعد شاهد بارش تگرگ هستیم.

یاوری تصریح کرد: بیشینه بارش‌ها روز پنج شنبه در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی است.

وی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد