Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@16:39:11 GMT

توهین وقیحانه سایت اصلاح طلب به همسران شهدا +عکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۷۲۲۷

توهین وقیحانه سایت اصلاح طلب به همسران شهدا +عکس

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، صدای توهین به مقدسات همواره از اردوگاه اصلاح طلبان به گوش می رسد. زمانی اکبر گنجی در توهینی وقیحانه و آشکار، مصیبت های اهل بیت در روز عاشورا و فجایع آن روز را نتیجه جنگ های بدر و حنین دانست و امروز هم همان جریان در حال ادامه کار خود بوده و حتی دامنه فعالیت خود را نیز گسترده تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جریان هتاک در ادامه رویکرد توهین به مقدسات، علاوه بر رسانه های زنجیره ای، تریبون جدیدی را برای فعالیت هایشان پیدا کرده اند و در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی هم مشغول به لجن پراکنی هستند تا بتوانند در راستای اهداف خود، قبح توهین به موضوعات قابل احترام در جامعه را از بین ببرند.

 

همین چند روز پیش بود که خبرنگار روزنامه اصلاح طلب جهان صنعت در توئیتی توهین آمیز، مطلبی بی شرمانه را در خصوص امام رضا(ع) نوشت که واکنش های شدید در فضای مجازی را به دنبال داشت و در نهایت باعث دستگیری این خبرنگار هتاک شد.

 

اما آخرین توهین این جریان مربوط به مطلب روز گذشته سایت اصلاح طلب انصاف نیوز و مصاحبه با عبدالله ناصری از فعالان سیاسی اصلاح طلب و عضو بنیاد باران می باشد.

به کارگیری زنان به عنوان طعمه در دستگاه های اطلاعاتی و حذف سیاستمداران از صحنه با استفاده از جاذبه های جنسیتی آنان، موضوع مطلب فوق بود و نویسنده، این اتفاق را یکی از شیوه های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان دانست!

اما نکته توهین آمیز و شنیع این مطلب زمانی است که عبدالله ناصری، همسران شهدا را طعمه‌های جنسی عنوان کرد که با نهادهای امنیتی همکاری می‌کنند.

 

سخنان هتاکانه عبدالله ناصری در مصاحبه با انصاف نیوز

 

سخنان توهین آمیز عبدالله ناصری و انتشار آن در سایت انصاف نیوز باعث واکنش شدید فعالان فضای مجازی شد تا انصاف نیوز این قسمت از سخنان ناصری را حذف کرده و همچنین سعی داشت با 4 خط عذرخواهی موضوع را خاتمه دهد!

 

این حجم از توهین به مقدسات در حالی توسط اصلاح طلبان صورت می گیرد که آنان همواره به دروغ، از بسته بودن فضای رسانه ای و نبود آزادی بیان در کشور سخن می گویند اما به راحتی در رسانه های زنجیره ای خود مقدسات جامعه را به سخره گرفته و در این راه هیچ حد و مرزی را رعایت نمی کنند.

 

اما شاید در این بین، سکوت افرادی که همواره خود را حامی حقوق زنان می دانند از همه جالبتر باشد. این طیف از فرصت طلبان، زمانی که دختری فریب خورده روسری خود را بر سر چوب می کند و یا موضوع ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه ها مطرح می شود، برای بهره برداری های سیاسی، وارد ماجرا می شوند اما وقتی شأنیت مقام یک زن مورد تعرض قرار می گیرد سکوت می کنند تا مشخص شود زنان برای این افراد فقط کارکرد سیاسی دارند.

 

علی ای حال افزایش دوباره حمله به مقدسات توسط اصلاح طلبان، روزهای سیاه فضای رسانه ای دوران اصلاحات را در خاطره ها تداعی کرده که برای جلوگیری از بازگشت آن دوران، نیازمند قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با هتاکان هستیم.

 

107

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: انصاف نیوز عبدالله ناصری هتاکی شهیدان جام نیوز اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی جمعه شب ختافه و اتلتیک بیلبائو از یک نظر جالب توجه و به یادماندنی شد. باشگاه ختافه تصمیم گرفت به مناسبت روز مادر (در اسپانیا) به مادران و همسران فوتبالیست های خود ادای احترام کند.

بازیکنان قبل از سوت شروع بازی به عنوان بخشی از پروتکل لالیگا دست در دست مادر یا همسر خود وارد زمین شدند و سپس با هم عکسی به یادگار گرفتند. هیجان به اشتراک گذاشتن این لحظه در چهره آنها منعکس شده بود.

بدون شک این یک ابتکار ارزشمند از طرف ختافه بود تا مادر و همسران بازیکنانش برای یک روز احساس خالص حضور در زمین فوتبال را تجربه کنند. کسانی که در طول دوران حرفه ای فرزند یا همسرشان، نقشی اساسی داشته اند.

این بازی در نهایت با برتری 0-2 بیلبائو به اتمام رسید.

گارد افتخار برای قهرمانی بیلبائو در کوپا دل ری

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی