Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@08:01:01 GMT

کودک آزاری به سبک گازگرفتن

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۷۲۳۳

کودک آزاری به سبک گازگرفتن

پدر و مادر معتاد در زمانی که خمار می‌شدند نوزاد ۵ ماه را مورد آزار و اذیت قرار داده و بازوهای وی را با دندان‌هایشان گاز می‌گرفتند. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ اجتماعی آسیب های اجتماعی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از موسسه خیریه مهر آفرین باز هم کودک آزاری و باز هم آزار و اذیت نوزاد 5 ماهه انگار این پدیده  تمام شدنی نیست، پدر و مادرهای بد سرپرست و خانواده‌های معتاد و تولد نوزادان معتاد یا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

این‌بار کودک آزاری مربوط است به نوزاد 5 ماهه ای که پدر و مادرش هر دو مصرف کننده شیشه و در جنوب تهران در خانه‌ای قدیم زندگی می ‌کنند.

خانواده‌ای که سال‌ها اعتیاد دارند و شرایط زندگی آنها به خاطر مصرف اعتیاد و خرید مواد اسفبار است.

پدر و مادر معتادی که با سنگدلی نوزاد 5 ماه خود را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

النار زارعی مددکار موسسه خیریه مهر آفرین در خصوص آزار و اذیت هدی 5 ماهه بیان می‌کند: طی مراجعه مددکار به منزل مددجو جهت ارائه خدمات هفتگی، با آثار زخم روی بازوان نوزاد 5 ماهه مواجه شدیم.

وی تصریح می‌کند: زخم های ایجاد شده به حالت گازگرفتگی با دندان ایجاد شده بود این کودک دچار بیماری مادرزادی نیز هست و با توجه به عدم مراقبت صحیح دچار عفونت ریه شده و به سختی نفس می‌کشد.

مددکار موسسه خیریه مهرآفرین ادامه می‌دهد: طی هفته اخیر هدی چندین بار دچار تشنج شده بود و با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم نوزاد را به بیمارستان منتقل کنیم  و تحت درمان قرار دهیم و در ادامه این کودک آزاری از سوی پزشک تایید شد.

زارعی با بیان اینکه پدر و مادر نوزاد بارها اقدام به گاز گرفتن بازوی هدی کرده اند، می‌گوید: با توجه به اینکه  پدر و مادر نوازد هردو اعتیاد به محرک و مخدر دارند و از نظر روحی و روانی در وضعیت مساعدی قرار ندارند. همچنین فاقد اوراق هویت نیز هستند، به هیچ عنوان  مصلحت نیست نزد خانواده کودک آزار برگردد.

روی بدن مادر هدی آثار خودزنی و خودکشی نمایان است در حالی بازوهای هدی آثار گاز گرفتگی توسط پدر و مادر دارد که وی شرایط خوبی را ندارد و هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

وی به دلیل عفونت شدید بستری شده و تلاش می‌شود پس از ترخیص با حکم قضایی به بهزیستی سپرده شود. هدی می توانست این مسیر درد ناک را طی نکند تنها فقط و فقط اگر کادر بیمارستانی که هدی در آن متولد شده بود به دستورالعملی که دو سال پیش وزارت بهداشت و درمان در این خصوص صادر کرد عمل می‌کردند. در بندی از این دستورالعمل آمده است از سپردن نوزادان به مادرانی که اوراق هویت ندارند پرهیز شود . مسئولانه تر عمل کنیم.

انتهای پیام/

R1491/P1014143/S25,2,1417/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی اورژانس اجتماعی فارس طی ایام نوروز به مردم

ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس از استقرار تیم‌های اورژانس اجتماعی فارس در شهرستان‌های استان طی ایام نوروز به منظور خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.

محمدرضا هوشیار امروز، ۲۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تیم‌های کارشناسی اورژانس اجتماعی در حوزه‌های روانشناسی و مددکاری، همزمان با آخرین روز اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سراسر استان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

وی بیان کرد: کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی استان در تعطیلات نوروز هم پاسخگوی تماس‌های مردم با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی هستند و در صورت نیاز به مداخله، تیم سیار اورژانس به مکان مورد نظر اعزام می‌شود.

هوشیار از عموم مردم و مسافران نوروزی خواست در صورتی که با مواردی از جمله همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودک آزاری، اختلافات خانوادگی، فرار از منزل، اختلال هویت جنسی، اقدام به خودکشی و افکار خودکشی و سایر افرادی که در بحران قرار دارند برخورد کردند، با خط ۱۲۳ تماس حاصل کنند تا زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی اورژانس اجتماعی فارس طی ایام نوروز به مردم
  • پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان هستند
  • پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • تفکیک زباله از مبدأ در بوستان‌های شهری آموزش داده شود
  • ماجرای نجات مادر و نوزاد توسط پرستار اورژانس بابلی
  • ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم
  • ماجرای نجات مادر و نوزاد توسط پرستار اورژانس چه بود؟ + فیلم