Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@18:09:02 GMT

خرید باغ ویلا در شهریار و اطراف تهران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۷۳۸۰

خرید باغ ویلا در شهریار و اطراف تهران

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام گروه مشاورین املاک سها، مردم در شهرهای بزرگ همواره از آلودگی‌های آب و هوا رنج می‌برند و به دنبال تنفس گاهی هستند که علاوه بر دارا بودن طبیعت زیبا به محل زندگیشان نیز نزدیک باشد و مشکلی برای انجام امور کاری و اداری پیش نیاید. تهران نیز به واسطه جمعیت بالا و کارخانه‌های صنعتی بزرگ و وسایل‌های نقلیه غیراستاندارد همیشه معضلی بزرگ برای اهالی این شهر بزرگ محسوب می‌شود و مردم حتی فرصت‌های کوتاه را غنیمت می‌دانند تا به دامن طبیعت پناه ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار و ملارد به واسطه طبیعت زیبا و دلنشین به تفرجگاه مناسبی برای پایتخت‌نشینان تبدیل شده‌اند. در سال‌های اخیر ساخت باغ‌ویلاهای بسیار لوکس در این مناطق بسیار رواج پیدا کرده است. چرا که مردم از نقش بسیار پررنگ فضای سبز بر سلامت جسم و روح آگاه شده‌اند. زندگی در میان طبیعت با برخورداری از امکانات شهری و رفاهی، در مناطق اطراف تهران مانند شهریار و ملارد نیز ممکن است. باغ‌ویلاها در این مناطق از امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند. محوطه‌سازی‌های فوق‌العاده زیبا با استفاده از درختان مثمر میوه و زینتی که علاوه بر مفید بودن نمای بسیار زیبایی را ایجاد کرده‌اند. نورپردازی‌های صورت گرفته در باغ‌ویلاها، مهندسی شده و حرفه‌ای هستند و فضای زیبا و دلنشینی را در شب برای ساکنان ایجاد می‌کنند. استخرهای مجهز، آلاچیق، باربیکیو و امکانات رفاهی و شهری دیگر از مزایای باغ ویلا در شهریار و دیگر در مناطق اطراف تهران مانند ملارد و محمدشهر هستند که می‌توانند آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان بیاورند.

همچنین اکثر باغ‌ویلاهای واقع در این مناطق دارای سند شش دانگ بوده که برای بیشتر خریداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امنیت در باغ ویلا از مهم‌ترین نکات است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که بیشتر باغ ویلاها در شهریار و ملارد و محمدشهر در روزهای عادی سال خالی از سکنه هستند و باید به امنیت آنها توجه ویژه‌ای داشت.

داشتن باغ‌ویلا در شهرستان‌های اطراف تهران نیز به سلامت جسم و روح کمک می‌کند و هم افراد را از ترافیک‌های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات می‌دهد.

چرا خرید باغ‌ویلا در شهریار؟

برای خرید باغ‌ویلا موقعیت محلی و دسترسی به امکانات رفاهی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باغ‌ویلا باید مورد توجه قرار بگیرد. شهریار به واسطه فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر تهران بستر مناسبی برای خرید باغ‌ویلا در اطراف تهران است. در سال‌های اخیر شهریار برای خرید باغ‌ویلا، مورد توجه بسیاری از پایتخت‌نشینان قرار گرفته است. فاصله کم تا پایتخت کشور، دسترسی جاده‌ای مناسب، ترافیک کمتر نسبت به دیگر مناطق باغ‌ویلایی از جمله کردان و سهیلیه کرج، امکانات شهری در عین حال طبیعت بکر و سرسبز شهریار از دیگر دلایل بالا بودن تقاضای خرید در این منطقه است.

مشاورین املاک سها اعلام کرد: این مجموعه با کادری مجرب در زمینه فروش باغ‌ویلا در ملارد، شهریار و محمدشهر و با مشاورانی مطلع و آگاه نسبت به اخبار و نوسانات قیمتی در منطقه، در سال‌های اخیر توانسته است معاملات زیادی را به ثبت برساند. مشاورین املاک سها با رزومه‌ای ۱۰ ساله و موفق، دارای سابقه درخشانی در زمینه خرید و فروش باغ‌ویلا هستند. همچنین اخذ لوح سپاس در سال ۹۳ از رییس وقت اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان شهریار، دلیل محکمی برای سلامت کاری این مجموعه است.

در حال حاضر املاک سها با پرسنل مجرب و کارشناسان با تجربه خود و همچنین شیوه کاری مدرن و به‌روز، به یکی از معتبرترین برندها در زمینه خرید باغ‌ویلا در شهریار و ملارد و منطقه سرسبز و زیبای محمدشهر تبدیل شده است. علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر باغ‌ویلاهای لوکس این مناطق را در سایت املاک سها و همچنین با جست‌وجو @sohamelk در اینستاگرام و تلگرام مشاهده کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : املاك باغ‌ویلا شهريار true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: املاك باغ ویلا شهريار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد