Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@09:57:23 GMT

6 3 میلیارد ریال صرف بهسازی مسکن محلات شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۷۸۸۴

6 3 میلیارد ریال صرف بهسازی مسکن محلات شد

حسین پادگانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای مقاوم سازی 35 واحد مسکونی فرسوده در محلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهارکرد: سهمیه تکلیفی پارسال این شهرستان برای اجرای طرح مقاوم سازی منازل مسکونی 59 واحد بود که پرونده اعطای تسهیلات 55 واحد به بانک های عامل معرفی شد و 24 واحد مابقی نیز مراحل اخذ تسهیلات تعمیرات و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: تسهیلات پرداختی برای هر واحد متقاضی بهسازی مسکن معادل 180 میلیون ریال است.
پادگانه گفت: برای متقاضیان ساخت واحد مسکونی مقاوم که فاقد زمین بودند در سال گذشته 57 قطعه زمین به وسعت هر قطعه 250 تا 300 متر تامین و واگذار شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: این زمین ها در روستاهای لریجان، خرم و نخجیر با اولویت کسانی که به روستا مهاجرت می کند و بدون مسکن هستند واگذار می شود.
پادگانه بیان کرد: تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی در قالب طرح نوسازی با هدف بهبود کیفیت و استحکام بنای ساختمانی و افزایش افزایش ایمنی، بهداشت، رفاه و آسایش مردم پرداخت می شود.
وی افزود: در مجموع 30روستا در محلات دارای بافت فرسوده و قدیمی هستند که با درخواست مالکان تسهیلات برای مقاوم سازی واحدها پرداخت می شود.
محلات دارای 55 هزار نفر جمعیت است که 43هزار نفر در شهر محلات، هفت هزار نفر در شهر نیم ور و پنج هزار نفر نیز در روستاها ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انقلاب اسلامی زمین مسکن مهاجرت محلات موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی