Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، یکی از رانندگان معترض گفت: مهمترین مشکل رانندگان تاکسی‌های برون شهری، مسافر بر‌های شخصی هستند که در حواشی پایانه، به سوار کردن مسافران اقدام می‌کنند این در حالی است که این افراد نه دفترچه راننده و نه کارت صلاحیت برای حمل مسافر دارند.

قربانی افزود: این افراد که برخی از آن‌ها از ارازل اوباش بوده با چاقو و قمه رانندگان را تهدید به قتل کرده و مسافران را نیز  به اجبار سوار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از رانندگان برون شهری هم گفت: رانندگان شخصی با درگیری و حمل سلاح سرد و بیان جملاتی از قبیل: "ما زندانی هستیم"، "هیچ ترسی از بابت درگیری و صدمه زدن و حتی قتل رانندگان نداریم" محیط پایانه را برای رانندگان و حتی مسافران نا امن می‌کنند.

احمدی افزود: ما از مسئولان به ویژه فرماندهی نیروی انتظامی درخواست داریم با استقرار مامور در پایانه ها به این نا امنی و قانون گریزی مسافر بر‌های شخصی پایان دهد چرا که هر راننده تاکسی برون شهری روزانه هزار تومان بابت مامور نیروی انتظامی کمیسیون پرداخت می کند.

وی گفت: مواقعی که مامور نیروی انتظامی در پایانه مسافربری حضور دارد هیچ مشکلی وجود نداشته و مسافربر‌های شخصی مزاحم کار رانندگان برون شهری نمی‌شوند.

دیگری هم گفت: بیش از ۲۸۰ راننده برون شهری دارای دفترچه راننده و کارت صلاحیت در محور‌های برون شهری استان در حال جابجایی مسافر هستند و از این طریق امرار معاش می‌کنند که برخی از این افراد دارای مدرک تحصیلات عالی نیز هستند به طوریکه ۵ نفر از این افراد مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق دارند و به دلیل بیکاری و نبود شغل به جای تدریس در دانشگاه‌ها و کسب شغل دولتی به مسافر کشی روی آورده اند.

معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هم گفت: درخواست رانندگان تاکسی‌های برون شهری مبنی بر تامین امنیت در محدوده پایانه مسافربری شهر یاسوج از طریق فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد از همین امروز پیگیری می‌شود.
سرهنگ محمدپور افزود: نیروی انتظامی آماده است با هرگونه نا امنی در هر محدوده‌ای از شهر  برخورد قاطع کرده و آرامش را برای شهروندان تامین و بستر جامعه را برای مخلان امنیت ناامن کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • ریشه و علت گرفتاری‌ها در چیست؟
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان