Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره شاخص ورزش ایران در رشته رزمیMMA ، اعلام آمادگی کرد مقابل کشتی‌کج‌کارهای عربستانی در هر کجای دنیا که بگویند مبارزه کند تا نشان دهد ایرانی‌ها چگونه مبارزانی هستند.

به گزارش ایران آنلاین و به نقل از ایسنا، امیر علی‌اکبری با در واکنش به نمایش مضحک و به دور از اخلاق عربستانی‌ها در رشته کشتی کج که در جریان آن دو فرد ایرانی- آمریکایی با حضور بر روی رینگ مبارزه در جده برابر 4 کشتی‌کج کار عربستانی، به حالتی تمسخرآمیز و با پرچم ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، چنین صحبت کرد: متاسفانه عربستانی ها شدیدا با ما دشمنی می‌کنند و قصد دارند تا جایی که می‌توانند به ما ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دلقک‌بازی دو ایرانی - آمریکایی با همکاری سعودی ها فقط به خاطر پول بود و باید بگویم این دو نفر که نام خود را ایرانی هم گذاشته‌اند بسیار افراد بی‌هویتی هستند که حاضر شده‌اند به خاطر پول نام کشورمان را مقابل سعودی‌ها به تمسخر بگیرند. پول هرچقدر هم مهم باشد، اما اینکه به خاطر پول حاضر شوی به کشورت پشت کنی، کاری بسیار دور از شرافت است اما از این دو بی هویت این کار برآمد.
وی افزود: طی دو سه روز اخیر هزاران پیام از طریق مردم عزیزمان به دستم رسید که خواستار این بودند در قبال این بی‌ادبی عربستانی‌ها واکنش نشان دهم. احساس وظیفه کردم و با انتشار پستی در اینستاگرام با به کار بردن الفاظی مناسب آن‌ها شدیدا به این موضوع واکنش نشان دادم و در زیر پست از بن سلمان  گرفته تا ملک سلمان، شبکه‌های خبری عربستان و هر عربستانی که از کودکی می‌شناختم را تگ کردم تا همگی در جریان این درخواست من قرار بگیرند که آماده‌ام با کشتی کج‌کارهای عربستانی در هر جای دنیا که بگویند مبارزه کنم. اگر این پیشنهاد را قبول کنند طوری آن‌ها را ادب می‌کنم که دیگر از این غلط‌ها نکنند.
علی اکبری با بیان اینکه آرزو می‌کند این پیشنهادش با قبول طرف عربستانی روبه‌رو شود، گفت: از خدایم است که با آن‌ها مبارزه کنم و هر کجای دنیا که بگویند با سر می‌روم تا مقابل‌شان به روی رینگ بروم. البته این‌ها اصلا در این حد و اندازه‌ها نیستند و به این حرف‌ها نمی‌خورند اما این پیام را خطاب به آن‌ها منتشر کردم که فکر نکنند ایرانی‌ها مثل این دو موجود بی‌هویت هستند که به خاطر پول حاضر به هر کاری باشند. باید امتحان کنند تا ببینند ایرانی‌ها در عمل چگونه مبارزانی هستند.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، صبح امروز (دوشنبه) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و بدون محسن کاوه، سرمربی تیم ملی به کشور بازگشت.

محسن کاوه برای مسابقات کسب سهمیه المپیک که در بیشکک قرقیزستان در تاریخ ۳۱ فروردین برگزار می‌شود، در قرقیزستان ماند. کشتی آزاد ایران در ۳ وزن ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب نکرده است.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب ۵ نشان طلا و ۳ نشان برنز و ۱۹۰ امتیاز برای سی امین بار بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

رحمان عموزاد، امیر محمد یزدانی، محمد نخودی، امیر حسین فیروزپور و امیر حسین زارع نشان طلا کسب کردند و حسین ابوذری، هادی وفایی پور و محمد حسین محمدیان هم به نشان برنز دست پیدا کردند و رضا اطری و ابراهیم خواری هم به مقام پنجم رسیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • چرا پای آهنگ «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • سرنوشت عمره مفرده پس از ۹ سال/ زائران ایرانی اردیبهشت راهی سرزمین وحی می‌شوند؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به باشگاه‌های خارجی فوتبال باز شد؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینتر میلان باز شد؟