Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@02:37:54 GMT

حکم ارتداد رحیم‌مشایی صادر شده است؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۸۶۷۲

سخنگوی قوه قضاییه وضعیت پرونده احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامحسین محسنی اژه‌ای، در نشست خبری امروز خود گفت: درباره پرونده آقای احمدی نژاد موضوع تازه ای نیست، درباره آقای مشایی هم هنوز پرونده به دادگاه نرفته و آقای بقایی هم در حال اجرای مجازات است.

او در رابطه با پرونده حسین فریدون هم توضیح داد: درباره پرونده برادر رییس جمهور هم موضوع تازه‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژه‌ای افزود: درباره این که چرا سخنان احمدی نژاد تعقیب نمی‌شود قبلا توضیح داده ام به وقتش موضوع تعقیب می‌شود. در این باره عرض دیگری ندارم.

او درباره صدور حکم ارتداد بر اسفندیار رحیم مشایی هم گفت: چنین چیزی وجود ندارد و شایعه است.

در واکنش به این پاسخ خبرنگاران گفتند که این را معاون آقای احمدی‌نژاد گفته. و اژه‌ای در واکنش به این موضوع گفت: پس منبع خیلی معتبر است!

سخنگوی قوه قضاییه درباره عدم اعتماد مردم به پیامرسان‌های داخلی گفت: ورود بدون مجوز و اذن به حریم خصوصی ممنوع، جرم و حرام است. برخی نگرانند حریم خصوصی آنها توسط پیامرسانهای داخلی نقض شود ولی درباره پیامرسانهای خارجی این نگرانی را ندارند. درباره مسئول پیامرسان داخلی پیش بینی شده حق ندارد اطلاعات اعضای پیامرسان به کسی داده شود. حتی بازرسی کل کشور یا وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و پلیس هم حق ندارد اطلاعات مردم در پیامرسانهای داخلی را دریافت کند. در آیین نامه همه اینها پیش بینی شده است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد