Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:07:55 GMT

لیگ برتر اسکاتلند| قهرمانی سلتیک با فتح دربی گلاسکو

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۸۹۲۹

لیگ برتر اسکاتلند| قهرمانی سلتیک با فتح دربی گلاسکو

شاگردان برندان راجرز با پیروزی در دربی اولد فیرم قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شدند. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از هفته سی‌وپنجم از رقابت‌های لیگ برتر اسکاتلند عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال سلتیک در دیداری خانگی با نتیجه 5 بر صفر گلاسکو رنجرز را در هم کوبید و با فتح دربی گلاسکو در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل، قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهل‌ونهمین قهرمانی سلتیک در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اسکاتلند و هفتمین قهرمانی پیاپی این تیم است. هدایت سلتیک بر عهده برندان راجرز، سرمربی پیشین لیورپول است.

سلتیک با این برد 78 امتیازی شد و صدرنشین است، آبردین 68 امتیازی در رده دوم جای دارد و گلاسکو رنجرز هم با 65 امتیاز در مکان سوم است.

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول گزینه سرمربیگری گلاسکو رنجرز است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند

برپا کردن جشن قهرمانی در دربی مقابل رقیب هم شهری، لذت قهرمانی را دوچندان می کند.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. برای اولین بار است که تیمی فتح اسکودتو را در دربی مسجل می کند.

به نقل از اوپتا؛ اینتر اولین فاتح سری آ است که قهرمانی خود را در دربی مسجل می کند. در تاریخ سری آ هیچ کدام از قهرمانان قبلی، قهرمانی خود را در دربی ها قطعی نکرده بودند. به عنوان مثال هیچ یک از اسکودتوهای یوونتوس در دربی تورین قطعی نشده است. اینتر بیستمین اسکودتوی تاریخ باشگاهش را جشن گرفت و آنها می توانند دومین ستاره طلایی را روی پیراهن خود قرار دهند؛ اولین ستاره طلایی اینتر در سال 1966 به پیراهن این تیم اضافه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم