Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:16:22 GMT

نقشه بی‌شرمانه صاحب‌خانه‌ برای زن‌های جوان + عکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۹۱۷۵

نقشه بی‌شرمانه صاحب‌خانه‌ برای زن‌های جوان + عکس

رکنا: مردی از آگهی اجاره خانه‌اش برای تجاوز به زن‌های جوان استفاده می‌کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در لندن مردی به نام مامون رشید به مدت یک سال با قرار دادن آگهی اجاره آپارتمانش روی وبسایت‌ اجاره منزل زنان را به خانه‌اش می‌کشاند و به آنها تجاوز Rapeمی‌کرد. در آگهی های او قید می‌شد که آپارتمان Apartment برای اجاره به خانم‌های بین 18 تا 45 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که این زنان برای دیدن آپارتمان به آنجا می‌رفتند او ابتدا در پیشنهادی بی‌شرمانه به آنها می‌گفت که می‌توانند به جای پرداخت پول اجاره با او رابطه جنسی داشته باشند. وقتی ز‌ن‌ها این پیشنهاد را رد می‌کردند رشید به آنها تجاوز می‌کرد. او سرانجام وقتی گیر افتاد که یکی از قربانی‌های او که دختری 19 ساله بود بعد از اینکه مورد تجاوز او قرار گرفت بی‌توجه به تهدیدهای رشید با پلیس Police تماس گرفت. مامون رشید دستگیر و در پرونده‌ی تجاوز به حدود ده نفر و یک مورد اقدام به قتل Murder متهم شناخته شد. او بعد از شهادت قربانی‌هایش در دادگاه به 18 سالزندان Prison محکوم شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران منزل تجاوز Rape آپارتمان Apartment پلیس Police قتل Murder زندان Prison اخبار حوادث پول تجاوز رابطه جنسی متهم تلگرام داغترین ها پیشنهاد بیشرمانه عکس ایران حوادث تهران اخبار تهران زندگی پرونده قتل جوان فیلم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم به همشهری می‌گوید که این زن جوان برای جمع‌آوری ضایعات خودش را بین درز دیوار کشانده بود اما دیگر نتوانست بازگردد و گرفتار شد. محسن حدادیان در این باره بیشتر توضیح می‌دهد و از ماجرای رسیدن خبر به نیروهای آتش‌نشانی این‌طور می‌گوید: «زن جوان برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود. از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود. یکی از همسایه‌های دیگر که برای به پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.» ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. نیروهای آتش‌نشانی نیز برای نجات زن مجبور بودند دیوار را بشکافند و ضمن تماس با مالک خانه و موافقت او نجات زن محقق می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر