Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-09@00:30:03 GMT

شرط عجیب برای بخشش قاتل مادر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۹۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین، محمد علی ۵۰ساله که قصاب بود اواخر بهمن سال ۹۰ همسر ۴۵ساله‌اش به نام نسترن را در یکی از خیابان‌های پاکدشت با ضربه‌های چاقو کشت و همانجا تسلیم شد.

مرد معتاد، به قتل همسرش به خاطر بدبینی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت. وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشک و گریه‌های بی‌امان سه دختر و یک پسر قربانی که فقط یکی از آنها به سن قانونی رسیده است همه حاضران در دادگاه و قضات را متاثر کرد.

در ابتدای جلسه دختر ۲۳ساله قربانی گفت: پدرم معتاد بود. او همیشه سر مسائل کوچک با مادرمان درگیر می‌شد. آخرین بار به رابطه مادرمان با یک غریبه مشکوک شده بود به همین خاطر در خیابان با مادرمان درگیر شد و او را کشت. پدرمان با این کار زندگی ما را سیاه کرد و حالا خودش شش سال است که در زندان است.

من در این سال‌ها ازدواج کردم و حالا درشهری دیگر زندگی می‌کنم. دو خواهر ۱۴ و هفت ساله و برادر ۱۶ساله‌ام را به خانه خودم برده‌ام و از آنها مراقبت می‌کنم. من و برادر و دوخواهرم حاضر به اعدام پدرمان نیستیم. دیه هم نمی‌خواهیم، اما در شرایطی قرار نداریم که بتوانیم در کنار او زندگی کنیم. به همین خاطر می‌خواهیم تا مدتی در زندان بماند و ادب شود و بعد از آزادی هم برای دیدار با ما نیاید.

وی که به‌شدت اشک می‌ریخت، ادامه داد: پدر بزرگ و مادر بزرگ مادری‌مان پیر و مریض هستند .به همین خاطر نتوانستند به دادگاه بیایند و درخواستشان را مطرح کنند.

سپس سه فرزند دیگر قربانی نیز حرف‌های خواهر بزرگشان را تائید کردند و گفتند نمی‌توانند با پدرشان روبه‌رو شوند و با او زندگی کنند، ولی از قصاص او صرف نظر می‌کنند. وقتی فرزندان قربانی درخواستشان را مطرح کردند، محمدعلی که اشک می‌ریخت آنها را در آغوش گرفت و ابراز پشیمانی کرد.

سپس هیات قضایی ادامه جلسه را به بعد موکول کرد تا درخواست پدر و مادر نسترن که به خاطر کهولت سن قادر به حاضر شدن در دادگاه نیستند از سوی دادسرای محل زندگی‌شان استعلام شود. بعد از مطرح شدن درخواست پدر و مادر قربانی، قرار است محمدعلی از خود دفاع کند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)

شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این مجتمع آپارتمانی که متشکل از ۳ برج ۱۴ طبقه‌ای است فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه دارد و هیچ‌کس مجبور نیست برای کاری بیرون برود. این برج‌ها با تونل‌های زیرزمینی به هم متصل می‌شوند که ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند و هیچ‌کس در این فاصله زمانی نمی‌تواند وارد این شهر ساختمانی شده یا خارج شود.

در این ساختمان مکانی هم برای پذیرایی از مهمانان خارجی دارد. همه مردم این شهر یکدیگر را می‌شناسند و به‌سرعت غریبه‌ها را شناسایی می‌کنند.

البته حدود ۵درصد از جمعیت این شهر در ساختمانی دیگر به نام «مانور»، که کوچکتر از برج‌های بگیچ است، زندگی می‌کنند.

برج مانور

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قاتل: زنم را به خاطر پدر زنم کشتم!
  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر! (+عکس)
  • تصمیم عجیب آمریکا برای تحریم دیوان بین المللی لاهه
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (19 اردیبهشت)
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد