Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مانع‌تراشی موانع در ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی انتقاد کرد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه بعد از ظهر امروز در همایش  روز ملی شوراها در ملایر  اظهار داشت: کار در شورای اسلامی کاری ارزشمند و بزرگ است البته کار شوراهای اسلامی به عنوان یک امانت در دست این افراد است لذا اعضای شوراهای اسلامی باید از این فرصت برای خدمت و پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اعتماد مهمترین سرمایه برای شوراهای اسلامی است که اعضای شوراها باید این اعتماد مردم را حفظ کنند، افزود:خدمتگزاری صادقانه باید مهمترین و در اولویت کار شوراها  باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه اعضای شوراها باید از پرداختن به حواشی پرهیز کنند و  نباید مسائل و امور مهم را فدای مسائل کم ارزش و حاشیه‌‌ای کرد، گفت: ایجاد فضایی با نشاط و امید بخش در بین جوانان و جامعه از دیگر وظایف شوراهای اسلامی است.

آزادیخواه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت جوانان به ویژه در مناطق روستایی برای توسعه و پیشرفت بهره گرفت تصریح کرد: در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از بانک‌ها برای ایجاد موانع در ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی گفت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی از سوی دولت ابلاغ و تصویب شده که بانک‌ها در این راستا همکاری لازم را ندارند.

وی بر همکاری بیشتر بانک‌ها در این زمینه تاکید و خاطرنشان کرد: باید از امکاناتی که دولت برای ایجاد اشتغال جوانان روستایی ارائه کرده است؛ برای ایجاد اشتغال جوانان در روستاها استفاده شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد