Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:31:25 GMT

قتل مرد موبایل فروش مقابل مشتریان در تهرانسر +عکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۹۴۷۶

قتل مرد موبایل فروش مقابل مشتریان در تهرانسر +عکس

ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۶ اردیبهشت امسال، صدای شلیک گلوله سکوت شبانه مجتمع تجاری در محله تهرانسر پایتخت را در هم شکست. مردم سراسیمه از مغازه و خانه‌هایشان بیرون آمدند و مشاهده کردند مردی سلاح به دست از یکی از مغازه‌های مجتمع تجاری بیرون آمد و بعد از او همدستش خارج شد.

جام جم: مرد جوان با انگیزه اختلاف حساب ۴۰۰ هزار تومانی در مقابل چشمان مشتریان مغازه موبایل‌فروشی، صاحب آنجا را با شلیک گلوله از پای درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۶ اردیبهشت امسال، صدای شلیک گلوله سکوت شبانه مجتمع تجاری در محله تهرانسر پایتخت را در هم شکست. مردم سراسیمه از مغازه و خانه‌هایشان بیرون آمدند و مشاهده کردند مردی سلاح به دست از یکی از مغازه‌های مجتمع تجاری بیرون آمد و بعد از او همدستش خارج شد.

در همین موقع یکی از مغازه‌داران فریاد زد، آن‌ها را بگیرید مردی را کشتند. همسایه‌ها و چند رهگذر به تعقیب مرد مسلح و همدستش پرداختند تا این‌که در جریان این تعقیب و گریز مرد مسلح با استفاده از تاریکی شب توانست خود را به یک خودروی عبوری برساند و با سوارشدن به آن فرار کند. اما نفردوم توسط اهالی دستگیر شد.

ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با حضور در محل درگیری متهم را تحویل گرفتند و برای تحقیقات بعدی به کلانتری بردند. این در حالی بود که ماموران با حضور در مجتمع تجاری مشاهده کردند مغازه‌دار ۲۴ ساله به نام مهدی با شلیک سه گلوله زخمی شده است. مهدی به بیمارستان منتقل شد، اما پس از ساعتی جان باخت.

با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا آغاز شد.

این در حالی بود که ماموران با تحقیق از شاهدان جنایت اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد متهمان بعد از دعوا و درگیری با مغازه‌دار جوان او را مقابل چشمان چند مشتری هدف گلوله قرار داده و متواری شده‌اند.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات از تنها متهم بازداشت شده در حالی ادامه دارد که مدعی شده عامل این تیراندازی مرگبار ۴۰۰ هزار تومان با مقتول اختلاف حساب داشت.

با تشکیل پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران، متهم بازداشت شده در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و همچنان پلیس در جست‌وجوی قاتل فراری است.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003O6k

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری