Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@10:34:20 GMT

بن سلمان را به مبارزه دعوت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۰۲۲۹

بن سلمان را به مبارزه دعوت می‌کنم

به گزارش جهان نيوز، طی یکی دو روز گذشته، فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد، مبنی بر اینکه چهار کشتی کج کار سعودی در داخل رینگ با دو کشتی کج کار ظاهرا ایرانی آمریکایی مبارزه می‌کنند و آنها را به صورت تحقیر آمیز شکست می‌دهند و از داخل رینگ به بیرون می‌اندازند. امیر علی اکبری نایب قهرمان مسابقات جهانی رایزین(MMA) به رفتار زشت سعودی ها واکنش نشان داد و حتی"محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان سعودی را به یک مبارزه تن به تن فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به رفتارهای زشت کشتی‌کج‌کارهای عربستانی، اظهار داشت: بالاخره اصلی‌ترین دشمن ما در منطقه عربستان و خاندان سعودی است؛ آنها از هر راهی که می‌توانند به دنبال تخریب ایرانی‌های هستند. متاسفانه آنها طی چند روز گذشته با برگزاری یک شوی مضحک و خنده‌دار تعدادی کشتی‌کج‌کار سعودی را دور هم جمع کردند و در آن‌سو دو ورزشکار ایرانی آمریکایی و در واقع اینطور بگویم وطن‌فروش و خائن حضور دارند که با گرفتن پول یک شوی مسخره و خنده‌داری را به راه انداختند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر به مبارزه کردن  با ورزشکاران سعودی هستید یا خیر، گفت: خوشحالم از اینکه مردم در شبکه‌های مجازی به من پیام داده‌‌اند و بنده را به عنوان نماینده ایران در رشته MMA می‌دانند، ‌آنها از من خواسته‌اند به این خباثتی که سعودی‌ها در یک نمایش کاملا مسخره به پا کرده‌ا‌ند جواب بدهم. حالا بنده از همین‌جا اعلام می‌کنم؛ حاضرم با همه آنها(کشت‌کج کاران سعودی) یکجا مبارزه کنم. بن سلمان سعودی خبیث گرفته تا کوچکترین عضو سعودی‌ها را برای مبارزه تن به تن دعوت می‌کنم، حاضرم در هر کجای دنیا که می‌گویند بروم و مبارزه کنم. همه آنها را برای یک مبارزه واقعی دعوت می‌کنم نه یک شو که ترسو ها آن را به نمایش گذاشته‌اند.

امیرعلی‌اکبری در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: همه دنیا می‌دانند مسابقات کشتی‌کج نمایشی بیش نیست. آنها برای اینکه دشمنی خود را با ایران نشان دهند یک نمایشی را به راه انداخته‌اند و در جریان این شوی مسخره دو ایرانی - آمریکایی خائن را تحقیر کردند. برای آن دو نفر واقعا متاسفم. آنها به خاطر پول کثیف آمدند و در رینگ خود را تحقیر کردند. این نشان می‌دهد که پول چقدر کثیف است که این دو نفر حاضر شدند کشور و پرچم خود را برای پول کثیف بفروشند. حالا وظیفه من این است به عنوان یک ایرانی که سردمدار این رشته هستم از همین جا اعلام کنم حاضر با سر بیاییم و هر جایی که آنها می‌گویند و در دیدگان همه مردم یک مبارزه واقعی را به نمایش بگذارم.

وی در  پایان صحبت‌های خود، گفت: خدا این دو نفر را به راه راست هدایت کند چرا که کسی که حاضر است به خاطر پول وطن و پرچمش را بفروشد تنها یک جمله لایق او است. آنها خائن هستند و به کشور خود خیانت کردند و نامشان در تاریخ ثبت می‌شود. من حاضرم با تمام سعودی‌ها هر کجا که می‌گویند مبارزه کنم و پوزه آنها را به زمین بمالم.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE

دو مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به میزبانی عربستان سعودی تایید شدند.

رویداد پادشاهی رینگ در ورزشگاه Jeddah Superdome شهر جده عربستان سعودی در تاریخ 25 می برگزار خواهد شد.

طرفداری | به دنبال آنچه در ماندی نایت راو صبح امروز اتفاق افتاد، 2 بازی مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به ثبت رسیدند.

سمی زین، کشتی گیر سوری تبار که انتظار می‌رود از حمایت کامل هواداران هم نژادش برخوردار باشد، در دیداری 3 نفره برابر برانسن رید و چد گیبل از کمربند بین قاره‌ای دفاع خواهد کرد. همچنین در مسابقه‌ای دیگر، بکی لینچ برای دفاع از کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف لیو مورگان خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری | منتطرم میرباقری برای سریال جدیدش صدایم کند
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه