Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ حسین توکلی ، اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1397، از عصر دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وی گفت: آن دسته از افراد مجاز به انتخاب رشته که تاکنون انتخاب رشته کرده اند نیز می توانند ضمن مطالعه اطلاعیه مذکور، در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود تا ساعت 24 فردا دوشنبه 10 اردیبهشت ماه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توکلی ادامه داد: به آن دسته از داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته نکرده اند، توصیه می شود که ضمن مطالعه اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی حداکثر تا ساعت 24 فردا نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود از رشته امتحانی مربوط اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 12 امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه، از تعداد 173 هزار و 763 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد 109 هزار و 363 داوطلب (62.94 درصد از افراد مجاز) نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، روی قیمت ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مانده است.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۲۱۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۳ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۳۵ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۹ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار معامله رسید.

کد خبر 6099236 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه، بیستم اردیبهشت
  • امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا