Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – نخستين کارخانه توليد رنگ ساختماني و خودرو از تصفيه خانه هاي صنعتي و رنگ سازي ورامين، در شهرک صنعتي اين شهرستان فعاليت خود را آغاز کرد.

به گزارش ايرنا ، در اين کارخانه که روز يکشنبه افتتاح شد، رنگ هاي خودرو و ساختماني از پسماند کارخانه هاي رنگ و تصفيه خانه هاي صنعتي ساخته مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامين در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: شرکت پارت پيشروگامان به عنوان اولين سايت بازيافت پسماند رنگهاي صنعتي ، موفق به ثبت اختراع توليد محصولات رنگ از پسماند رنگهاي صنعتي در استان تهران شده است .
حسن ميرزايي افزود : اين شرکت از بازيافت پسماند لجن رنگ، فسفاته کاري فلزات و تصفيه خانه صنعتي شهرستان ورامين موفق به توليد رنگ هاي ساختماني و خودرو شده است.
وي اظهار کرد: با راه اندازي خط کامل اين شرکت که هم اکنون فاز نخست آن آغاز به کار کرده است ، 25 نفر به طور مستقيم و 25 نفر به طور غير مستقيم مشغول به کار مي شوند.
ميرزايي گفت : شرکت هاي خودرو سازي مي توانند از ظرفيت اين واحد صنعتي استفاده کنند تا با بازيافت پسماندهاي رنگ خود ، علاوه بر رونق فعاليت اين شرکت ، به توسعه اقتصاد کشور کمک شاياني کنند.
شهرستان ورامين با دارا بودن سه شهرک صنعتي چرمشهر، سالاريه ، شهيد ملاآقايي و يک منطقه صنعتي در خيرآباد ، از 750 واحد توليدي خرد ، متوسط و بزرگ برخوردار است.
تهرام/7254//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است