Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،با توجه به تصادفات و جانباختگان زیاد این محور به دلیل استاندارد نبودن و عرض نامناسب جاده، چهار بانده شدن محور در سال 1391 در دستور کار قرار گرفت،و امروز طی جلسه برای حل موانع جاده ازنا و شازند با حضور مدیران ارشد استانی و مجید کیانپور نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شوارای اسلامی در فرمانداری ازنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجید کیانپور نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شوارای اسلامی اظهار داشت :یکی از اولویت های که در در دستور کار ما قرار گرفته همین جاده ازنا به شازند است علی رغم اینکه سال قبل  این پروژه در ردیف اعتبار ملی نبود.

وی افزود: با پیگیری فراوان ما با مکاتبات فراراون و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی مهندس آخوندی و آقای نوبخت این پروژه در ردیف اعتبارات ملی سال جاری قرار گرفته است

کیان پور به اشاره به تخصیص اعتبار به پروژه عنوان کرد:به این پروژه 15 میلیارد تخصیص داده شده است که پنج میلیارد با پیگیری هایی نماینده محترم شازند به این پرژه تخصص داده شده است.

وی بیان کرد:تا پایان شهریور 25 کیلومتر این جاده تکمیل خواهد شد که مهندس شرفی 25 کیلومتر جاده ازنا به شازند علایم آن و در مناطق حادثه خیز گادر ریل و روشنای آن را تامین خواهد کرد.

نماینده ازنا و دورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل موانع پروژه خاطر نشان کرد:موانع بر سر پروژه حل شده است و تقاضا داریم که برای پیشرفت کار ماشین الات را از 17 عدد بیشتر کنند که در کار پیشرفتی حاصل شود.

 

وی تصریح کرد:با تلاش های همه دستگاه امسال با تکمیل این پروژه و با ایمن سازی جاده یک هدیه خوبی را به مردم شهرستان و استان بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر