Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی مازندران از حس فوق العاده خود بعد از صعود به لیگ برتر می گوید.

طرفداری- جواد نکونام پس از صعود نساجی قائمشهر به لیگ برتر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:

ما با قلدری تمام به لیگ برتر آمدیم و لیاقت صعود به لیگ برتر را هم داشتیم. برای این موضوع زحمت کشیده بودیم. به تیمم افتخار می‌کنم و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهدی پاشازاده و مهابادی هم که برای این تیم زحمت کشیدند، باید تشکر کنم و خوشحالم که نساجی بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور آمد.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

صعود تیم نساجی را به بازیکنان و مردم خوب قائمشهر و استان مازندران تبریک می‌گویم. امیدوارم این جشن مبارک همه آنها باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که سال آینده هم با این تیم ادامه همکاری خواهد داد یا نه، اظهار داشت:

ابتدا باید ببینیم آنها تمایلی به همکاری دارند یا من را نمی‌خواهند. در حال حاضر وقت خوشحالی است و اجازه بدهید چند روزی خوشحالی کنیم تا در روزهای آینده در این خصوص صحبت کنیم.

نکونام با ابراز امیدواری نسبت به جذاب شدن لیگ برتر در فصل آینده، خاطر نشان کرد:

نساجی و هوادارانش لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتند و قطعاً هواداران این تیم باعث جذابیت بیشتر مسابقات لیگ برتر خواهند شد. خوشحالم تیمی با ریشه و پر هوادار لیگ برتری شد. این مهم با لیاقت بازیکنان و هواداران به دست آمد.

وی درباره ادعای مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مبنی بر اینکه داوران بازی‌ها را جواد نکونام تعیین می‌کند،‌ سکوت کرد و گفت:

سؤال بعدی!

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره قراردادش اظهار داشت:

قرارداد من با نساجی یک سال و نیمه است، اما باید شرایط هم برای ادامه همکاری فراهم شود.

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگاری که عنوان کرد فکر پیروزی 6 بر صفر مقابل تیم راه‌آهن را می‌کرد یا نه، گفت:

قطعاً به صعود تیمم ایمان داشتم. چه کسی فکر می‌کرد ما به تیم بادران چهار گل بزنیم یا مقابل فجرسپاسی به برتری برسیم؟! من به بازیکنانم ایمان داشتم و خدا را شکر به چیزی که لیاقت آن را داشتیم، رسیدیم.

وی در خصوص فشارهای هفته گذشته روی تیم نساجی قائمشهر خاطرنشان کرد:

هیچ فشاری نبود. من بازیکن حرفه‌ای بودم و در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کردم. قطعاً تمرکزم با این فشارها به‌هم نمی‌ریزد و اجازه نمی‌دهم کسی تمرکز بازیکنانم را به‌هم بریزد. این دوستان هم بهتر است اگر حرفی برای گفتن دارند، در زمین بزنند و کارشان را انجام بدهند. توکل من بعد از خدا به توانایی‌های بازیکنان، کادرفنی و در نهایت خودم بود. خوشحالم که مزد زحمات خود را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حس خود از صعود به لیگ برتر در اولین تجربه مربیگری‌اش گفت:

حس فوق‌العاده شیرینی است. باور کنید من در حال حاضر در عین خوشحالی، برای بازیکنان تیم خونه به خونه ناراحت هستم. 70 درصد مسیر صعود این تیم را انجام داده بودم و آن تیم را تیم خودم می‌دانستم. ما و بازیکنان خونه به خونه زحمات زیادی کشیده بودیم، اما باید قبول کنیم من امروز مربی نساجی بودم و تلاش کردم حقانیت این تیم را اثبات کنم. در این راه از مردم قائمشهر، علی امیری و فرهاد صنیعی‌فر که زحمات زیادی کشیدند، تشکر کنم. چراکه آنها نیز در این صعود نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در رختکن به بازیکنان خودش چه گفته بود، اظهار داشت:

اگر می‌خواستم شما بدانید، شما را هم دعوت می‌کردم به رختکن ما بیایید.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان نساجی قائمشهر برای حضور در لیگ برتر گفت:

اجازه دهید یک شب خوشحال باشیم و بعد در خصوص وضعیت تیم، تمدید قرارداد یا عدم همکاری با بازیکنان تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص حضور بازیکنانی چون علی قربانی، علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده در ورزشگاه تختی برای حمایت از تیمش خاطرنشان کرد:

واقعاً از تمامی این دوستان تشکر می‌کنم. در رختکن نیز از تک تک آنها تشکر کردم. این دوستان لطف کردند و برای حمایت از تیم شهرشان به ورزشگاه آمدند و صعود نساجی نیز مبارک آنها باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین