Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره استقلال از روند موفقيت‌هاي اين تيم تمجيد کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، جواد قراب عضو هيات مديره و پيشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه گفت: ليگ برتر براي استقلال با رده سومي به پايان رسيد و آقاي شفر انتظارات را در مسابقات ليگ برتر برآورده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ايشان، کادرفني، بازيکنان، کادر مديريتي و تمامي دست اندرکاران باشگاه در پايان ليگ برتر خسته نباشيد مي‌گويم و اميدوارم موفقيت‌هاي استقلال در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا تکميل شود.
وي در ادامه صحبت هاي خود اضافه کرد: استقلال سه مسابقه حساس پيش رو دارد و همه هواداران و کادر مديريتي براي اين سه ديدار به تيم آقاي شفر اعتماد کامل دارند. در جام حذفي به دنبال قهرماني هستيم و در ليگ قهرمانان صعود به جمع 8 تيم برتر قاره آسيا و پس از آن صعود به مراحل بالاتر را دنبال مي‌کنيم. اتفاقي که با توجه به نمايش هاي درخشان استقلال در ماه هاي اخير، دور از دسترس نيست.
پيشکسوت باشگاه استقلال در ادامه صحبت هاي خود تصريح کرد: استقلال در ماه هاي اخير فرم خوبي از نظر فني و بدني دارد و پيشرفت تاکتيکي اين تيم به گواه همه کارشناسان ملموس است. همچنين تيم از نظر روحي بسيار شرايط خوبي دارد و بنده در سفرهايي که در کنار تيم حضور داشتم و در تمرينات به وضوح يکدستي و همدلي را در تيم ديدم. اين ويژگي مي‌تواند در سخت ترين روزها به استقلال کمک کند و پلي براي ادامه پيشرفت تيم باشد.
قراب صحبت هاي خود را خطاب به هواداران به پايان رساند و اضافه کرد: هواداران استقلال امسال سنگ تمام گذاشتند. در ليگ برتر در کنار تيم بودند و در آسيا نيز که با وجود دو ميزباني در رده اول قرار گرفتند. افتخاري مديرعامل، تمامي اعضاي هيات مديره، معاونت ها و کارمندان باشگاه به دنبال پيشرفت هر چه بيشتر استقلال هستند و در اين راه نبايد حمايت هاي وزير محترم ورزش و جوانان آقاي دکتر سلطاني فر فراموش شود. همه مي خواهيم تيم را به جايگاهي برسانيم که مطلوب هواداران است و در اين راه به حمايت آنها نياز داريم. از همه هواداران مي خواهم که در روزهايي که براي استقلال با حاشيه و شايعه همراه است، آرامش خود را حفظ کنند و شايعات را باور نکنند تا تيم از مسير موفقي که آغاز کرده، منحرف نشود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است