Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، 5 طرح افتتاح شده شامل مجتمع بزرگ تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان اهواز با مساحت 2 هزار و 400 متر مربع ، سلامتکده با 217 مترمربع ، مجتمع بزرگ تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق و مجتمع جراحی قلب و عروق با زیربنای 5 هزار متر مربع و مجتمع فوق تخصصی اندوسکوپی و کونولسکوپی بیمارستان گلستان با مساحت 140 متر مربع می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای ساخت این 5 طرح 179میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است .

وزیر بهداشت ،  درمان و آموزش پزشکی دیروز به منظور افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد و صبح امروز به صورت همزمان 17 طرح  بهداشتی و درمانی را در چند شهر استان خوزستان افتتاح کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه «طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد. بر این اساس ده کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص‌هایی طراحی شد تا در دانشگاه‌ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه‌ها گفت: این برنامه در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه‌ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی‌شود و گاهی این مسئله موجب می‌شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم انگیزه و نگرش مناسب را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم می‌توانیم کارایی را در آنها افزایش دهیم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ارتقای کارایی و اثربخشی را موجب ارتقاء بهره وری دانست و یادآور شد: در این شرایط هم کیفیت کار افزایش و هم هزینه‌های سیستم کاهش می‌یابد.

وی طرح ایده‌ها و برنامه‌های جدید در جشنواره امسال را از نقاط قوت آن ارزیابی کرد و گفت: جشنواره امسال تمرکز خود را بر کار‌های جدید معطوف کرده بود. نحوه پذیرش فرآیند‌ها نیز بسیار خوب و منطقی بود و امیدوارم که فرآیند‌های خوب بتوانند اجرایی شوند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال