Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافعی که هفته پیش امید اسکودتو را در دل ناپلی ها زنده کرد، این هفته با اشتباه مرگبارش همه چیز را در آستانه نابودی قرار داده است.

طرفداری- کالیدو کولیبالی که با گل دقایق آخر هفته گذشته مقابل یوونتوس، مرد اول شهر ناپل محسوب می شد، در دقیقه 6 بازی با فیورنتینا در فلورانس، اشتباه مرگباری انجام داد و با اخراج خود، کار شاگردان ساری را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 6، کولیبالی در شرایطی نه چندان دشوار، درحالیکه مدافع آخر بود، از جیووانی سیمئونه عقب افتاد تا او با رینا تک به تک شود. کولیبالی با خطایی بد موقع، اشتباهش را تکمیل کرد تا پائولو سیلویو ماتزولنی، او را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی به ضرر ناپولی اعلام کند. سپس با استفاده از سیستم کمک داور ویدویی، ابتدا صحت آفساید نبودن صحنه چک شد ولی در ادامه مشخص گردید که خطای کولیبالی از خارج محوطه شروع شده بنابراین پنالتی فیورنتینا پس گرفته شد اما کارت قرمز کولیبالی به قوت خود باقی ماند تا ناپولی از همان ابتدای بازی، 10 نفره به کارش ادامه بدهد. در دقیقه 34، جیووانی سیمئونه سرانجام زهر خود را ریخت و با شوتی دقیق از میان پای رینا، گل اول بازی را به ثمر رساند. ناپولی تا دقیقه 60 از فیورنتینا عقب است تا امیدهای فتح اسکودتو در حال کم رنگ شدن باشد. این فصل نقش "وار" در تعیین نتایج سری آ غیرقابل انکار بود و شب گذشته نیز در بازی اینتر و یوونتوس، داور بارها با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی، تصمیم گیری کرد.

لازم به ذکر است پیش از شروع بازی، مراسمی به یاد کاپیتان فقید ویولا، داوید آستوری برگزار شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول دو تیم مدعی فجر سپاسی و خیبر خرم آباد در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مهم و تاثیرگذار در جدول با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان مهدی رجب‌زاده خاتمه یافت.

در این دیدار فجر سپاسی با انجام یک بازی خوب و منطقی در هر دو نیمه موفق به گلزنی شد و به خوبی از دروازه خود حراست کرد تا سه امتیاز شیرین را همراه با برد پرگل به دست بیاورد.

 سعید زارع در دقیقه ۳۵ مهدی شریفی در دقیقه ۴۵ و عرفان پور افراز در دقیقه ۸۱ گل‌های فجر سپاسی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

خیبر که از چند هفته قبل خود را از سایر مدعیان جدا کرده و در صدر جدول قرار گرفته بود با شکست امروز مقابل فجر سپاسی، نه تنها امید‌های شیرازی‌ها را به صعود به لیگ برتر بیشتر کرد که خودش هم حالا خطر را احساس می‌کند.

با نتیجه‌ای که در مسابقه حساس عصرپنجشنبه به دست آمد، فجرسپاسی ۵۸ امتیازی شد و به صدر جدول امتیازش را بسیار نزدیک کرد. خیبر نیز با ۶۴ امتیاز همچنان صدرنشین است، اما اختلاف امتیازی‌اش با چادر ملو به ۴ رسیده و با فجرسپاسی تنها ۶ امتیاز فاصله دارد.

با این تفاسیر رقابت در صدر جدول لیگ دسته اول در هفته‌های پایانی جذاب‌تر دنبال می‌شود و باید دید این رقابت در نهایت منجر به صعود کدام تیم‌ها به لیگ برتر خواهد شد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان