Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@02:58:28 GMT

توافق تروئیکای اروپایی برای حل برنامه موشکی ایران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۲۱۵۵

توافق تروئیکای اروپایی برای حل برنامه موشکی ایران

به گزارش جهان نيوز به نقل از رویترز، دفتر نخست وزیری انگلیس امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ترزا می نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان توافق کردند که برجام باید گسترش یافته و دیگر حوزه های فعالیت ایران از جمله برنامه دفاع موشک بالستیک این کشور را نیز دربر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیری انگلیس در  این باره آمده است: طرفین تعهد کردند که به صورت تنگاتنگی با آمریکا درباره نحوه مواجهه با فعالیت های بی ثبات کننده ایران از قبیل مسائلی که باید در توافق جدید گنجانده شود؛ به همکاری بپردازند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش جماران؛ بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک عملیات بازدارنده و تنبیهی رژیم صهیونیستی در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله عزیز ذوانتقام

مبارک و پربرکت باد پیروزی کم نظیر و همه جانبه عملیات پهپادی و موشکی در شب ۲۶ فروردین،علیه رژیم خونخوار و آدمکش و جنایتکار صهیونیستی توسط رزمندگان شجاع اسلام،سپاه پاسداران،ارتش جمهوری اسلامی و همه مدافعان حریم انقلاب اسلامی،که روح بلند شهدا و امام خمینی و رهبر معظم امام خامنه‌ای و ملت دلاور ایران و مردم مظلوم غزه و فلسطین و همه جهانیانی که در این شش ماه به جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها اعتراض کرده و از مظلومان سرزمین قدس حمایت کرده‌اند را شاد کرد.عملیات طوفان الاقصی،افتخاری بزرگ برای حماس و رزمندگان و گروه‌های جهادی فلسطینی و مظلومان مقتدر غزه بود و عملیات ۲۶ فروردین امتداد این عزت و اقتدار و وحدت همه فریادگران آزادی قدس شریف از ستم صهیونیست‌ها و استکبار شد. قطعاً پیامدهای این طوفان مستمر در آینده جلوه خواهد کرد.

 

۱. طوفان الاقصی در ۷ مهر ۱۴۰۲، معادلات منطقه را در هم ریخت. ظهور قدرت تهاجمی حماس و نیروهای جهادی اسلامی, عجز رژیم صهیونیستی و ناتوانی در عملیات دفاعی و امنیتی معاملات جدیدی را ایجاد کرد.رژیم جنایتکار اسرائیل وحشت زده از پیامدهای این تحول،احمقانه‌ترین روش را اجرا کرد. کشتار دسته جمعی و نسل کشی کودک و زن و پیرمرد و بیماران را به خاک و خون کشیدن، تخریب خانه‌های مردم و همه تاسیسات عمومی از بیمارستان و درمانگاه و مسجد و کلیسا را ویران کردن،و در نهایت بیرون راندن مردم غزه از سرزمین و خانه و کاشانه خود از جمله اقدامات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی بود.در۶ ماه جنایت وحشیانه، این رژیم با حمایت آمریکا و دولت‌های استعماری اروپایی و سکوت مجامع بین‌المللی کاملا شکست خورد و مقاومت ملت قهرمان فلسطین، حماس و گروههای جهادی صفحه جدیدی را در تاریخ منطقه گشود که اقتدار جهاد اسلام و تشکلهای اسلامی مانند حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق و نیروهای مقاومت اسلامی را آشکار کرد و آسیب‌پذیری اسرائیل را به خوبی نشان داد. این تحول پیامدهای مثبت فراوانی در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت ملت فلسطین و در منطقه و جهان خواهد داشت.

۲. عملیات افتخارآفرین ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، معادلات جهانی را دستخوش تحول کرد. سیاست‌های خردورزانه ایران در تدبیر مجازات بازدارنده رژیم صهیونیستی برای حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن سرداران بزرگ سپاه اسلام، صفحه درخشانی در نظام بین‌المللی است.تلفیق عملیات دفاعی با سیاست مدبرانه داخلی در این رابطه و برنامه‌های ارتباطات بین المللی و وحدت و هماهنگی مسئولان نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد و به جهانیان پیام داد که اگر استکبار و استعمار و جباران و زورگویان به سرکوب وحشیانه ملت‌ها و آزادی‌خواهان دور از همه موازین و ارزش‌های انسانی و بین‌المللی اقدام می‌کنند می‌توان با اتکاء به افکار عمومی جهانی در برابر آنها ایستاد و آنان را از اقدامات فرعونی خود مایوس و آسیب پذیر کرد.رژیم اشغالگر قدس،رجز می‌خواند که گنبد آهنین و لایه میانی و پیکان سهمگین به خوبی دفاع موثر می‌کند. سه ساعت فضای اسرائیل در پوشش پهپادها و موشک‌های ایران بود و کمترین دفاع را نتوانست انجام دهد و افسانه دروغین دفاع آهنین صهیونیستی به باد رفت. پیامد این عجز صهیونیسم و استکبار،بیداری و آگاهی به واقعیت‌های منطقه برای دولت‌ها و ملت‌های منطقه و جهان است که در آینده معلوم خواهد شد.

3. پیامد مهم عملیات ۲۶ فروردین،فروریزی ترس کاذب از قدرت‌های جهانی استعماری بود زیرا آمریکا و انگلیس و فرانسه و دولت‌های دیگر حامی اسرائیل،علیرغم اطلاع از عملیات ایران اسلامی نتوانستند مانع باشند و این ناتوانی و عدم اقدامات آنها همراه شکست آنها در اوکراین در معادلات بین‌المللی تحول خود را خواهد داشت.

۴. پیامد مهم دیگر،بی اعتباری سازمان‌های بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد و بی‌ اعتقادی جامعه جهانی و ملت‌ها به این سازمان‌ها و منشور و حقوق بشر غربی است که در این۶ ماه خونبار صهیونیست‌ها به اثبات رسید و در مقابل ثابت کرد که ملت‌ها اگر مستقل و مقتدر به صحنه بیایند خود بازدارندگی داشته و می‌توانند از حقوق و شخصیت و ملت و کشور خویش پاسداری و دفاع داشته باشند.این امر تحولی گسترده و طولانی مدت را در پی دارد.

۵. و بالاخره منطقه و جهان در پی طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق در آستانه تحولات گسترده و دامنه‌داری خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران باید برای این تحول خود را آماده سازد.

بدیهی است دشمنی دشمنان ارزش‌ها و اسلام و دنیاپرستان غارتگر و فاسد و مافیاها به این آسانی به این تحولات،تن در نمی‌دهند و توطئه‌ها و مکر و حیله و دشمنی آنان به شکل‌های مختلف انجام می‌شود و این هوشیاری و مراقبت و حضور همه جانبه همه ارزشگرایان را ایجاب می‌کند.این پیروزی کم نظیر،به همه صالحان و بر امام عدل و قسط،خجسته باد.

حزب موتلفه اسلامی

دیگر خبرها

  • خبر عجیب؛ توافق تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ ملی اروپایی
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس