Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:44:38 GMT

اردوی تیم ملی قایق رانی در ارومیه برپا شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۲۴۸۰

اردوی تیم ملی قایق رانی در ارومیه برپا شد

ارومیه – اردوی تیم ملی قایقرانی در شهرستان در سد شهرچایی ارومیه برپا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سد شهرچایی ارومیه از امروز تا ۱۶ اردیبهشت ماه میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشور با ۱۰ پاروزن است.

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ مردان رده های سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان از امروز در سد شهر چای ارومیه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیو چیون سرمربی، طاهر کبوتری مربی، پیام مطاعی دستیار مربی و قاسم بختیاریان مدیراجرایی تیم ملی در این اردو هستند.

در بخش بزرگسالان محسن شادی و عاقل حبیبان از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی و امیر آقازاده از تهران، سیدمجتبی شجاعی، بهمن نصیری و مسعود محمدی از زنجان، امیرحسین محمودپور از گیلان و محمد حمزه نتاج از مازندران به اردو دعوت شدند.

رضا قهرمانی و میلاد الهوردیان از آذربایجان غربی و شیرزاد قادری و کژوان سلیمی از کردستان در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال پاروزنان حاضر در این اردو هستند.

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تیم ملی قایقرانی ارومیه قایقرانی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند بارش باران هفته سلامت مجلس شورای اسلامی تبریز خطبه های نماز جمعه اشتغال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود