Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@17:59:51 GMT

سیل در بخش‌هایی از دماوند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۳۰۲۷

سیل در بخش‌هایی از دماوند

جعفر نورمحمدی در خصوص آسیب‌های سیل و آب گرفتگی در بخش‌هایی از شهرستان دماوند اظهار داشت: قسمت‌هایی از شهر «کیلان» در اثر سیل دچار برق رفتگی شد که به محض اطلاع از این حادثه وارد عمل شده و ترانس برق آسیب دیده را مورد تعمیر قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: مسئول ستاد مدیریت بحران دماوند از وصل برق قسمت‌های سیل زده «کیلان» خبر داد و گفت: اوضاع در دماوند عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر نورمحمدی در خصوص آسیب‌های سیل و آب گرفتگی در بخش‌هایی از شهرستان دماوند اظهار داشت: قسمت‌هایی از شهر «کیلان» در اثر سیل دچار برق رفتگی شد که به محض اطلاع از این حادثه وارد عمل شده و ترانس برق آسیب دیده را مورد تعمیر قرار گرفت.

مسئول ستاد مدیریت بحران دماوند ادامه داد: در اثر بارش شدید باران در شهرستان دماوند، بخش‌هایی از شهر کیلان دچار سیل شد و در پی آسیب دیدن ترانس برق، برای مدتی برق نواحی سیل زده قطع شد، اما اکنون برق وصل بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان این که هیچ خسارتی به ابنیه و استحکامات شهرستان دماوند و روستا‌های آن تا این لحطه گزارش نشده است، گفت: بررسی‌های لازم توسط گروه‌های ارزیاب انجام شده و خوشبختانه مصدومیت و یا خسارت جانی و مالی نداشتیم.

این مسئول گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها در شهرستان دماوند، ستاد مدیریت بحران که از روز قبل به حالت آماده باش درآمده هم چنان آماده باش خواهد بود و جای نگرانی برای شهروندان و مردم عزیز نیست. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003O86

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی نقدی با بیان اینکه بامداد امروز آتش از یک نانوایی تعطیل درمنطقه آغاز و به واحد‌های دیگر سرایت کرد، افزود: ۱۳۰ واحد مسکونی وتجاری دچار حریق شد که آتش نشانان ۷منطقه شفت، فومن ورشت بعد از ۳ ساعت تلاش آتش را مهار کردند.

وی تصریح کرد: علت و میزان خسارت در دست بررسی است.

روستای زیبای امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز استان (رشت) واقع است که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبای و رنگارنگ و چوبی چ ندین طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است که متاسفانه بار دیگر برای چندمین بار دچار حادثه آتش سوزی شده است 
خبر در حال تکمیل است.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد