Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان نساجی می گوید بعد از مدت ها یک شب راحت می خوابد.

طرفداری- محمد عباس زاده، کاپیتان نساجی قائم شهر پس از پیروزی تیمش مقابل راه آهن تهران و صعود به لیگ برتر اظهار داشت نساجی با هوادارانش یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.

محمد عباس زاده، کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از صعود این تیم به لیگ برتر اظهار کرد:

فقط می‌توانم بگویم خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدت‌ها می‌توانم یک شب راحت بخوابم.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

نساجی با این هوادارانی که دارد، مطمئن باشید یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود. آقای گلی برای من مهم نبود و فقط صعود تیمم به لیگ برتر بعد از ۲۴ سال اهمیت داشت.

عباس زاده که نیم فصل اول در تیم سایپا و در لیگ برتر بازی می‌کرد، در نیم فصل دوم برای کمک به تیم شهرش برای صعود به لیگ برتر به این تیم آمد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

 تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ دیروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو