Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکاندار میلان از خارج شدن تیمش از فشار چند هفته اخیر راضی و خوشحال است. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو، سرمربی میلان پس از برتری دشوار تیمش مقابل بولونیا در هفته سی و پنجم سری A ایتالیا درباره مصائب روسونری حرف زد.

 او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: 4 یا 5  بار خودمان را در بهترین موقعیت مقابل دروازه حریف قرار دادیم پس باید گل‌های بیش‌تری  به ثمر می‌رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شکستی تلخ مقابل بنونتو به این بازی رسیدیم. از طرفی هفته خوبی را در تمرینات پشت سر نگذاشتیم. نمی‌دانم چرااینقدر موقعیت خراب کردیم. به نقاط ضعفمان آگاهی داریم و برای رفع شدن نقاط تاریک با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

 او در پایان اظهار داشت: باید موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کنیم. حالا در شرایط بهتری هستیم و می‌توانیم روی تمام‌کنندگی در تمرینات، بیشتر کار کنیم. اگر شما از فرصت‌های خود بهره نبرید و کار  را یکسره نکنید، به حریف شانس بازگشت به جریان بازی را می‌دهید. هفته آینده باهلاس ورونا بازی داریم، سپس بلافاصله فینال جام حذفی با یوونتوس از راه می‌رسد و در ادامه  با آتالانتا روبرو می‌شویم. جای هیچ اشتباهی نیست. نمی‌توانیم بیش از این امتیازات را هدر بدهیم.

 انتهای پیام/

 

R7879/P1361/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید