Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان یکی از سیاست‌مداران که دنیای امروز دنیای موشک نیست بلکه دنیای گفت‌وگو است، گفت: اخیرا آمریکا و هم‌پیمانانش با صد‌ها موشک، با دولت و ملت مقاوم سوریه گفت‌وگو کردند.

محمدحسین صفارهرندی عصر امروز در اختتامیه یادواره شهدای گمنام دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا همواره نام‌آور بمانیم، باید به این تفکر و باور شهدا که نباید به قدرت‌های زورگو تعلقی داشت، معتقد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید جلوی این زخم‌زبان‌ها و ملامت‌های بیهوده عده‌ای افراد کم‌دان را که ژست دانایی می‌گیرند و خانواده‌های شهیدان را ملامت می‌کنند گرفت، افراد هرزه‌گویی که در فضای مجازی نمی‌دانند ملت ایران هرگز نام و یاد شهدا را فراموش نخواهند کرد و این خود آن‌ها هستند که هم، چون کف روی آب، خیلی زود نیست و نابود می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: زندگی‌نامه شهدا را که مطالعه می‌کنیم، درمی‌یابیم که پروردگار متعال همه آن‌ها را انتخاب کرده بود، شهدا حجت‌های ملت ایران هستند که بن‌بست‌های پیش روی ملت ایران را گشودند و عزت را نصیب کشورمان کردند.

وی ادامه داد: هنر شهدای مدافع حرم که دنباله‌روی شهدای دوران دفاع مقدس بودند این است که تمامی استراتژی‌های آمریکائی‌ها را در غرب آسیا نقش بر آب کردند، در اجلاسی که به تازگی کهنه سیاست‌مداران آمریکایی برگزار کردند، آنان اعتراف کردند که قدرت منطقه‌ای ایران به سواحل دریای مدیترانه رسیده است.

صفارهرندی ابراز داشت: این عزتمندی جمهوری اسلامی ایران در حالی به دست آمده است که قدرت‌های عالم در دوره پهلوی‌ها با ایران با نگاه تحقیرآمیز برخورد می‌کردند.

وی با تجلیل از مقام شهدا به خصوص شهدای گمنام تصریح کرد: شهدای گمنام در اوج فداکاری در گمنامی نام‌آور و در اوج رهایی از تعلقات دنیوی، چراغ راه آینده ملت ایران شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ملت ایران ۴۰ سال است که دریافته، اگر می‌خواهد بزرگ شود و بزرگ بماند باید تعلقات خود را به قدرت‌های زورگوی دنیا کم کند و در مسیر پیشرفت، فقط به خدای متعال توکل کند.

وی آثار وابستگی برخی از حکام کشور‌های غرب آسیا به قدرت‌های استکباری را این‌گونه تحلیل کرد که سرنوشت همه حکامی که روزی به آمریکا و سایر کشور‌های غربی وابسته شدند و تکیه کردند، جز سقوط، اعدام، ویرانی و ناامنی در کشورهایشان نبوده است، حسنی مبارک، بن علی، صدام حسین و علی عبدالله صالح در دوره زمامداری خود در مصر، تونس، عراق و یمن تصور می‌کردند فقط با تکیه بر قدرت‌های امروزی می‌توانند کشور‌های خود را قدرتمند سازند.

صفارهرندی به عبرت گرفتن ملت ایران از نتیجه وابستگی به آمریکا و غرب گفت و اضافه کرد: حکام حجاز آن‌قدر نگران آینده خود بوده و متزلزل هستند که هر بهایی که آمریکا طلب می‌کند می‌پردازند، ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم آن‌ها را تحقیر می‌کند که اگر ما از شما حمایت نکنیم یک هفته هم دوام نمی‌آورید.

وی به اشتباه محاسباتی برخی از سیاست‌مداران کشور هم اشاره کرد که حالا اعتراف می‌کنند که برجام سودی برای ملت ایران نداشته است و ابراز داشت: قرار بود تحریم‌ها برداشته شود که بیشتر هم شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنان یکی از سیاست‌مداران را یادآوری کرد که دنیای امروز دنیای موشک نیست بلکه دنیای گفت‌وگو است و گفت: در همین روز‌های اخیر بود که آمریکا و هم‌پیمانانش با صد‌ها موشک، با دولت و ملت مقاوم و عبرت آموخته سوریه گفت‌وگو کردند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا عزتمند بمانیم و هم، چون برخی از کشور‌های منطقه تحقیر نشویم باید روی پای خود بایستیم، به توانایی‌های داخلی تکیه کنیم و به لحاظ دفاعی در عالی‌ترین سطوح آمادگی قرار بگیریم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت سوریه اصفهان فضای مجازی ملت ایران مجمع تشخیص مصلحت ایران دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران تشخیص مصلحت نظام صدام حسین عراق یمن رئیس جمهور آمریکا مجمع تشخیص اصفهان سوریه پارس پارس نیوز صفار هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیر تکامل خودروی ایتالیایی و لوکس فراری (فیلم) چند ترفند ساده که از سرقت موتورسیکلت جلوگیری می کند (فیلم) تکنولوژی به کار رفته در مدل جدید خودرو فراری پورسانگوئه 2023 (فیلم)

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • پلورالیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟