Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@19:41:28 GMT

آیفون 8 پلاس با خم شدن هم آسیب نمی بیند 

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۳۸۱۵

 به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، شکستن نمایشگرهای آیفون به علت خم شدن جنجال گسترده ای به راه انداخت، تا حدی که اپل به همین علت مجبور به عذرخواهی از کاربران و اجرای برخی طرح های تعویض گوشی برای جلب رضایت کاربران شد.

اپل برای تولید مدل های تازه تر آیفون 6 از مواد مستحکم تری استفاده کرد تا مقاومت این گوشی را در برابر فشار افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت برای تولید آیفون های جدیدتر خود و از جمله آیفون 8 پلاس از گذشته عبرت گرفته و این گوشی را با شیشه ای قدرتمند و بدنه ای مقاوم تولید کرده است.

بررسی ها نشان می دهد حتی قرار گرفتن آیفون  8 پلاس در جیب عقب شلوار برای مدت طولانی باعث آسیب دیدن آن نمی شود و در شرایطی که این گوشی به علت خم شدن بدنه هم ممکن است تغییر شکل دهد، اما این مساله در عمل تاثیری بر کارآیی آن ندارد.

اپل امیدوار است انتشار اخباری از این دست به افزایش اقبال برای خرید گوشی یادشده منجر شود. در ماه های اخیر و پس از عرضه گوشی آیفون ایکس استقبال از ان بسیار محدود بوده و گزارش ها حاکیست بسیاری از علاقمندان به آیفون به علت قیمت بالای 1000 دلاری حاضر به خرید این گوشی نشده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!

سری گلکسی S ۲۴ در حوزه‌های مختلفی با سری آیفون ۱۵ رقابت می‌کند. حالا گزارشی تازه نشان داده که خانواده گلکسی S ۲۴ از خانواده آیفون ۱۵ در زمینه دانلود و آپلود ۵ G در اکثر کشور‌های جهان سریع‌تر است.

به گزارش دیجیاتو، Ookla، مالک وب‌سایت معروف SpeedTest.net، نتیجه بررسی‌های اخیر خود در مورد سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵ G در سراسر جهان را به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت می‌گوید سری گلکسی S ۲۴ در پانزده کشور/منطقه در سراسر جهان، از سری آیفون ۱۵ سریع‌تر است.

سرعت تست ۵ G سری گلکسی S ۲۴ در هند

سرعت شبکه ۵ G سری گلکسی S ۲۴ در کدام کشور‌ها بیشتر است؟

در فرانسه، هنگ کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات‌متحده، سری S ۲۴ سرعت متوسط دانلود و آپلود بالاتری نسبت به آیفون ۱۵ و نسل قبل آن دارد. البته سری آیفون ۱۵ در زمینه سرعت دانلود و آپلود ۵ G، عملکرد بهتری نسبت به سری گلکسی S ۲۴ در کشور‌های اندونزی، ژاپن و کره جنوبی از خود نشان داده است.

سری گلکسی S ۲۴ در تست‌های تأخیر نیز بهتر از سری S ۲۳ و خانواده آیفون ۱۵ است. این آزمایش‌ها از ۱ فوریه تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ انجام شد. متوسط سرعت دانلود گلکسی اس ۲۴ بسته به منطقه، از ۵۵ مگابیت بر ثانیه تا ۹۷۱ مگابیت بر ثانیه متغیر بود. سرعت انتقال داده‌های شبکه سلولی به عواملی مثل نوع دستگاه، فناوری سلولی و میزان دریافت سیگنال بستگی دارد.

سری Galaxy S ۲۴ سامسونگ، اوایل بهمن ۱۴۰۲ معرفی و به‌بازار عرضه شد. این سری شامل گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا است. این گوشی‌ها در واقع بهترین پرچمداران سامسونگ هستند و کاربران می‌توانند با توجه به بودجه مالی، ترجیحات کاربری و سلایق خودشان، آن‌ها را تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • ناگفته‌های خفت‌گیران صدر
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • یک خبر خوب و یک خبر بد برای چشم‌انتظاران آیفون ۱۶
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟