Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال گفت: استقلال که امسال فوق العاده بود. این تیم فصل را بد شروع کرد، اما فصل را عالی تمام کرد. امیدوارم به ترکیب تیم و بازیکنان دست نزدند و تیم را خراب نکنند به خصوص مربی تیم را عوض نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نیکبخت واحدی ستاره سابق فوتبال ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس او که از استقلال به پرسپولیس رفته است هیچ گاه نتوانست مورد بخشش هواداران استقلال قرار بگیر او بارها بعد از به پایان رسیدن دوران فوتبالش درباره استقلالی بودنش سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*درباره حواشی به وجود آمده قبل از قهرمانی پرسپولیس و اینکه باز کلیپ قدیمی از تو پخش شد که گفتی پرسپولیسی هستی، صحبت می‌کنی؟

علیرضا نیکبخت واحدی گفت:

بار‌ها گفتم و برای هزارمین بار هم می‌گویم که آن موقع جوگیر شده بودم. همه آدم‌ها جوگیر می‌شوند و من هم مثل بقیه آن لحظه جوگیر شده بودم. من یک سال ناسزا شنیدم، ولی با این حال همه آنهایی که استقلالی هستند می‌دانند که من چه عرقی به این تیم دارم و رنگ خونم آبی است.

 

*درباره استقلال صحبت کن.

استقلال که امسال فوق العاده بود. این تیم فصل را بد شروع کرد، اما فصل را عالی تمام کرد. امیدوارم به ترکیب تیم و بازیکنان دست نزدند و تیم را خراب نکنند به خصوص مربی تیم را عوض نکنند.

 

*به نظرت چرا مدیران باشگاه استقلال برای تمدید با شفر دست دست می‌کنند؟

علیرضا نیکبخت واحدی گفت:

واقعا برای من خیلی جالب است که با این دست دست کردن راحت دارند مربی که با استقلال به این خوبی نتیجه گرفته است را از دست می‌دهند. من اگر مدیرعامل استقلال بودم اولین کاری که می‌کردم تمدید قرارداد با شفر بود، چون این مربی بسیار خوب عملکرده و مربی کاربلدی است.

 

*نظرت درباره فینال جام حذفی بین استقلال و خونه به خونه چیست؟

مطمئنا استقلال برنده این بازی است. به غیر از قهرمانی استقلال خیلی دوست دارم تیم خوبی چون سایپا در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، چون این تیم در طول فصل نشان داد چه تیم با صلابت و خوبی است. در کل مطمئنا استقلال در فینال قهرمانی را به هواداران هدیه خواهد داد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم فوتبال استقلال سرمربی استقلال علیرضا نیکبخت واحدی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)

به گزارش ورزش سه، بهزاد غلام‌پور و مهدی‌هاشمی نسب در بازی با شمس‌آذر در غیاب جواد نکونام و کیانوش رحمتی روی نیمکت در کنار خط فعالیت زیادی داشتند و بازیکنان استقلال را هدایت کردند.

بهزاد غلام‌پور که به خوشحالی های خاص مشهور است پس از گل اول استقلال مقابل شمس‌آذر شادی جالبی با مهدی‌هاشمی‌نسب انجام و به همان سبک همیشگی خود روی سر مربی استقلال پرید و پس از آن او را در آغوش کشید و جشن دونفره ای برگزار کردند.

غلام‌پور پس از گل های استقلال اولین نفری بود که خود را به جواد نکونام می‌رساند و خوشحالی اش را با او تقسیم می‌کرد و پس از این کار به جمع بازیکنان می‌پیوست و در جشن شادی آنها هم شرکت می‌کرد.

مربیان استقلال در غیاب جواد نکونام سرمربی این تیم جنب و جوش زیادی کنار خط داشتند و سعی کردند بازیکنان را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دهند و مدام نکات فنی و انگیزشی را به آنها گوشزد می‌کردند و خود جواد نکونام هم روز جالبی را روی سکوها سپری کرد، او مانند یک هوادار تیفوسی در طول نود دقیقه به تک تک اتفاقات زمین واکنش نشان می‌داد و پس از گلزنی آبی‌ها روی سکوهای آزادی در کنار اعضای تیم باشگاه استقلال به خوشحالی می‌پرداخت.

هیجان و یکدلی کادرفنی استقلال با دلایل خاص و مشخص به شکلی شده است که هر مسابقه برای آنها تبدیل به یک فینال بزرگ شده و تمام توان فنی و انگیزشی خود را به کار می‌گیرند تا با پیروزی از مسابقات خارج شوند.

دیگر خبرها

  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)