Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@08:24:18 GMT

آماری جالب از بازیکنان استقلال در لیگ امسال

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۴۵۶۰

تیم فوتبال استقلال با سرمربیگرى وینفرد شفر توانست در پایان لیگ هفدهم رده ی سوم جدول جام خلیج فارس را از آن خود کند تا فصلی که برای آبی هاى پایتخت با تجربه حضور در رده شانزدهم لیگ نیز همراه بود، به شکل نسبتا راضى کننده اى به پایان برسد.

پیر مرد آلمانى که از هفته نهم رقابت هاى لیگ کار خود را در استقلال آغاز کرد، 22بار تجربه نیمکت نشینى با آبی پوشان در کارنامه دارد موفق به کسب 13 برد، 7 مساوی و دو باخت شد تا 46 امتیاز برای آبی ها جمع کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب 46 امتیاز از 66 امتیاز ممکن باعث شد تا او در اولین تجربه حضور در فوتبال ایران موفق به کسب 70 درصد امتیازات شود.

بدون شک انداختن شال آبی رنگ در زمین بازی و عملکردی که سرمربى آلمانى ها از خود به جاى گذاشت باعث شد او با این کار ها به احساسات هواداران پاسخ دهد و وینفرد را تبدیل به چهره ای محبوب و درخشان در جمع استقلالی ها کند تا جایی که هواداران از مدت ها قبل خواهان تمدید قرارداد او شدند.

تیم این مربى آلمانى در این مدت موفق به ثبت 39 گل زده و 10 گل خورده شد تا در دفاع و حمله نیز عملکرد نسبتا خوبی در کارنامه این او ثبت شود.

سرور جپاروف اولین گل فصل استقلال را مقابل تراکتورسازى و تیام هم آخرین گل را مقابل سپاهان به ثمر رساندند تا دو بازیکن خارجی موفق استقلال در ترکیب آبی هاى پایتخت به این شکل نقش آفرینی کنند.

مقایسه منصوریان در مقابل شفر

در مقایسه نتایج به دست آمده 2 سرمربى در 20 هفته ابتدایی 2 فصل میتوان به این موضوع اشاره کرد که تیم شفر تنها در گل های خورده عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته که این آمار خوب را مدیون عملکرد حسینی دروازه بان آبى ها است که بعد از جابجا کردن رکوردهای گل نخوردن در فوتبال ایران ناگهان نیمکت نشین شد. در سایر گزینه ها استقلالى ها در فصل گذشته در همین مقطع عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشتند.

اما در مورد عملکرد 7 بازى اول هدایت منصوریان می توان به این نکته اشاره کرد که استقلال به جز دست و پنجه کردن با مشکلاتی همانند مصدومیت بازیکنان از جمله یک بازیکن بسیار مهم همچون امید ابراهیمی، در اولین هفته و در یک بازی خارج از خانه در آبادان،  سه بازیکن اصلی دیگر به نام های  سید مجید حسینی، نورافکن و قائدی را هم به دلیل محرومیت نداشت.

آمار جالب استقلالی ها 

آبی پوشان برای پنجمین مرتبه در لیگ برتر به عنوان سومی رسیدند.

اولین عنوان سومی استقلال به لیگ چهارم باز می گردد که آبی ها با قلعه نویی در این رتبه قرار گرفتند.

دومین بار آبی ها در لیگ نهم با صمد مرفاوی این رتبه را تکرار کردند.

در لیگ یازدهم پرویز مظلومی بود که باعث شد استقلال برای سومین مرتبه در این رتبه بایستاد.

مظلومى اینبار در لیگ پانزدهم با استقلال حضور در رده سوم لیگ را تجربه کرد و چهارمین رتبه سومی را برای استقلال رقم زد.

اما در آخرپیر مرد آلمانى نیز با آبی ها در لیگ هفدهم صاحب این رتبه شد تا رتبه سوم، پر تکرار ترین رتبه برای آبی ها در ادوار لیگ برتر باشد.

شایان ذکر است که شاگردان شفر از 15بازی خانگی شان در فصل هفدهم 10بار پیروز شدند، 4بار مساوی کردند و تنها یکبار شکست خوردند. آنها با 29 گل زده و 7 گل خورده و کسب 34 امتیاز توانستند بهترین تیم در بازی‌های خانگی باشند.

عملکرد خط به خط استقلالی ها

 حسین حسینى :دروازه بان تیم فوتبال استقلال با حضور شفر در این تیم توانست شانس زیادى را براى قرار گرفتن در دروازه آبى ها داشته باشد و در نهایت این بازیکن جوان با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی با سایپا رکوردار کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران شد.

رحمتى :دروازه بان تیم فوتبال استقلال که پس از کش مکش هاى اول فصل با منصوریان تجربه نیمکت نشینى را بارها در حضور شفر تجربه کرد اما او با قرار گرفتن در درون دروازه توانست بارها اعتماد سرمربى آلمانى را جلب کند.

فرشید اسماعیلى :بهترین پاسور استقلال در لیگ هفدهم است و این بازیکن بارها توانسته موقعیت هاى گل را براى هم تیمى هایش در مقابل دروازه حریفان رقم بزند .بدون شک این بازیکن در خط حمله در کنار تیام نقش بسیارى در موفقیت هاى آبى ها داشته است.

سرور جپاروف :هافبک ازبکستانى تیم فوتبال استقلال که در این فصل با حضور شفر جزو بهترین بازیکنان تیم به شمار مى آید و این بازیکن نیز با خلق موقعیت براى هم تیمى هایش از ستاره هاى تیم محسوب مى شود.

وریا غفورى :مدافع تیم فوتبال استقلال در این فصل با حضور شفر توانست گل هاى حیاتى اى را براى آبى ها به ثمر برساند تا جایى که سرمربى آلمانى ازباشگاه خواست تا قرارداد این بازیکن براى فصل آتى تمدید شود.

امید ابراهیمى :طبق اعلام شفر نام فرمانده روى این بازیکن در لیگ هفدهم ثبت شد و ابراهیمى با حضور در ترکیب آبى پوشان نقش به سزایى را در موفقیت هاى تیمش داشته تا جایى که شفر همچون غفورى به دنبال تمدید قرارداد او با آبى هاست.

مامه تیام :با حضور 756 دقیقه اى در ترکیب استقلال آن هم در رقابت هام لیگ برتر و آسیایى توانسته 8 گل و 1 پاس گل را در کارنامه اش به ثبت برساند که بدون شک آمار او با توجه به دقایق کمى که در بازى ها بوده قابل تحسین است.

على قربانى :مهاجم تیم فوتبال استقلال که بارها شانس خود را براى گلزنى در ترکیب آبى ها امتحان کرد و در نهایت او در تیمش توانست 6 گل را به ثبت برساند.

جابر انصارى :مهاجم آبى پوشان پایتخت که در فصل هفدهم نتوانست آن طور که باید در قامت یک گلزن حرفه اى عمل کند و این بازیکن در اکثر دیدار ها نیمکت نشین بود.

منتظرى:مدافع با تجربه استقلالى ها که در لیگ هفدهم تا حدودى عملکردش مثبت بود و او در دیدار هاى اخیر آبى ها در ترکیب ثابت بود تا خط دفاعى تیمش را پوشش دهد.

امید نورافکن :بازیکنى که در پست مدافع و هافبک براى استقلال نقش آفرینى کرد و توانست نظر شفر را براى حضور در ترکیب جلب کند.

چشمى :بازیکنى که با حضور شفر در خط دفاع بازى خود را ادامه داد و توانست به خوبى خط مدافعان را پوشش دهد.

خسرو حیدرى :مدافع تیم فوتبال استقلال که در این فصل از توانایى هاى بسیارى در خط دفاع از خود به نمایش گذاشت.

مجید حسینى :بهترین مدافع تیم فوتبال استقلال که در بازى هایى که براى آبى ها به میدان رفت بهترین عملکرد را داشت و در نهایت مصدومیت نا به جا او را براى مدتى از ترکیب تیمش دور کرد.

شجاعیان :بازیکنى که براى اولین سال حضورش در استقلال بهترین نمایش را به نمایش گذاشت و در موفقیت تیم استقلال بى تأثیر نبود

فرشید باقرى :بهترین بازیکنى که در کنار هم تیمى هایش در برد هاى استقلال تأثیر گذار بود و مصدومیت او باعث شد تا باقرى مدتى از ترکیب آبى ها دور باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جدول رقابت فوتبال ایران بازی دروازه بان ایران لیگ برتر قلعه نویی صمد مرفاوی فوتبال سایپا پوشش استقلال آمار بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او